V Arboretumu sem izvedela veliko novega, npr. da dlačice na listih rastlin zadržujejo prah in druge delce snovi. V spomin sta se mi vtisnili razstavi orhidej in kaktusov ter latinsko ime Baxus sepermotnus.
Sara Kukaj, 6. b
V Arboretumu je bilo zanimivo. Spoznali smo veliko novih vrst dreves in izvedeli veliko novih stvari. Ogledali smo si razstavo orhidej, kaktusov in dinozavrov. Ali ste vedeli, da imajo posejanih okrog 4000 vrst lesnatih rastlin?. Vsi se bomo tega naravoslovnega dne še dolgo spominjali.
Taja Golob, 6. b
V Arboretumu so mi bile všeč orhideje. Najbolj pa sem si zapomnila drevo platane, saj ima lubje podobno vojaški obleki. Všeč mi je bila tudi močvirska cipresa. V tem dopoldnevu sem se naučila veliko novega.
Nika Orehov, 6. b
V ponedeljek, 2. 3. 2015, smo se odpravili v Arboretum, kjer smo si ogledaali zbirko dreves in grmov, francoski vrt, zbirko orhidej in kaktusov. Izvedeli smo pomen latinskega poimenovanja rastlin. Najbolj pa mi je bila všeč zbirka kaktusov, ki mi bo za vselej ostala v spominu.
Anela Dohranović, 6. b
V Arboretumu sem se imel lepo. Ogledali smo si veliko zanimivih rastlin. Videli smo tudi bambus, ki sicer raste na Kitajskem. Imajo tudi zimzelen grm po imenu pušpan. Izvedeli smo, da se cvetovi združujejo v socvetja. Na koncu smo videli še dinozavre.
Filip Vedenik, 6. a
Bilo je zanimivo in poučno. Na avtobusu smo skozi okno opazovali naravo. Ko smo prišli v Arboretum, smo se odpravili v učilnico, kjer nam je učiteljica povedala zanimivosti o kraju. Potem smo odšli v park in si ogledovali različne rastline. Vsi smo se veliko naučili.
Anja Lužar, 6. a
V Arboretumu smo videli različne vrste dreves in grmov, reko, dinozavre, kaktuse, orhideje … Reševali smo učni list. Učiteljica v Arboretumu Volčji Potok nam je povedala zgodbo o tem, kaj je naredila veverica. V Arboretumu imajo drevesa s celega sveta.
Venera Seiraqa, 6. a

Na Bledu je od 21. 2. do 28. 2. 2015 potekalo mladinsko državno prvenstvo v počasnem in pospešenem šahu.
Nejc Amon, učenec 7. a, je osvojil 1. mesto v kategoriji do 14 let (fotografija s pokali).
Odigrati je bilo treba 9 partij, ki so trajale povprečno štiri ure. Šestkrat je zmagal in trikrat remiziral.
Najboljši je bil tudi v reševanju šahovskih problemov (fotografija z medaljami).

Drugo srečanje krožka UPI je bilo namenjeno spoznavanju poklicev, veliko pozornosti pa smo namenili skupinskemu delu in komunikaciji med člani skupine.
Na začetku ure so se učenci preko igre predstavljali in hkrati opredelili, kaj bi v prihodnosti radi postali. Preko projekcije smo spoznavali poklice, se pogovarjali o njihovi specifiki in hkrati kot mentorji od učencev želeli izvedeti, kateri poklic bi jim bilo dobro v naših prihodnjih urah v okviru krožka predstaviti.
Za tokratno uro smo se odločili, da bomo učence naključno razdelili v štiri skupine. Naloga vsake skupine je bila, da se preizkusijo v poklicu arhitekta in iz kosov papirja izdelati stolp. Ob tem je nekdo v skupini prevzel vlogo vodje skupine, koordiniral izdelavo načrta ter na koncu samo izvedbo ideje. Učence je bilo zanimivo opazovati, kako so bili na začetku zadržani drug do drugega, nato pa so bili ob pomoči mentorjev drug do drugega poslušni, utemeljevali so svoje ideje ter hkrati upoštevali ideje drugih in postali homogena skupina. Izdelava stolpa se bo nadaljevala še v prihodnjem srečanju, ko bodo učenci o pomenu komunikacije in poslušanja drug drugega preko socialne igre izvedeli še več.

Učenca 4. b razreda sta pred počitnicami sodelovala na tekmovanjih na športnem in kulturnem področju.
Jasmina Skelič je na tekmovanju v umetnostnem drsanju na tekmi Tivoli Cup 2015 osvojila 7. mesto.
Gašper Bervar je sodeloval na regijskem tekmovanju mladih glasbenikov, igral je kitaro in prejel zlato priznanje.
Za uspeh jima čestitamo.
Naši otroci so naša prihodnost, zato se je Mestna občina Celje skupaj z Območno obrtno-podjetniško zbornico Celje in našo šolo odločila, da podpre prizadevanja v naši skupni nalogi, da naše otroke čim bolj pripravimo na življenje, ki jih pričakuje po končanem izobraževalnem procesu.
Ustvarjalnost, podjetnost in inovativnost je krožek, v katerem se prepletajo vsebine , ki so izredno pomembne v življenju vsakega posameznika od osebne rasti do miselne odprtosti, odnosa do zdravja, narave, okolja, poguma, vztrajnosti, odgovornosti, samodiscipline, radovednosti in kritičnosti do spoštovanja tradicije. Krožek se bo zaključil v mesecu juniju, ko bomo organizirali zaključek za starše, na katerem vodo učenci predstavili osvojena znanja in veščine.
Mentorja krožka sva Anton Leskovec in Bernardka Zupanc, zunanja mentorica pa je Tatjana Štinek iz Območne obrtno-podjetniške zbornice Celje.
Naše prvo srečanje je potekalo po letošnjih zimskih počitnicah. Učenci so se seznanili z namenom in značilnostmi krožka ter osnovnimi pravili vedenja med potekom dejavnosti. Po vzpostavitvi prvega osebnega stika so učenci pričeli sproščeno sodelovati v razgovoru na temo komunikacije v krožku: način pogovora in poslušanja, spoštovanje mnenj drugega, pravica do izražanja svojega mnenja. Sledil je vodeni pogovor na temo spoznavanja samega sebe in razlikovanja med osebnimi cilji in osebnimi željami.
