Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

Arhiv novic

Osskar Mernik dvakrat zasedel oder za zmagovalce

Osskar Mernik je na mednarodni etapni kolesarki dirki po Dolenjski – Kids tour, ki je potekala med 30. 6. in 2. 7. 2023, osvojil skupno 3. mesto v svoji kategoriji, na kolesarki dirki v Kranju (22. in 23. 7. 2023) pa je prav tako osvojil odličen bron.

Za uspeh mu čestitamo!

Zadnji dan pouka

V petek, 23. 6. 2023, na zadnji dan pouka za učence od 1. do 8. r., smo se zjutraj zbrali v učilnicah s svojimi razredniki. Prejeli smo spričevala in priznanja, ki smo jih prigarali skozi šol. leto. Ob 11. uri smo odšli v telovadnico in si ogledali proslavo ob dnevu državnosti. V vlogi voditeljev so se izkazali tretješolci, program pa so popestrili  učenci pevskega zbora in plesalci. Vse najboljše, Slovenija!

Gospod ravnatelj je na prireditvi podelil priznanja za izjemne tekmovalne dosežke tistim učencem, ki so v tem šol. letu še posebej izstopali na državnih in mednarodnih tekmovanjih. To so: Julija Farčnik (6. a), Tjan Prtenjak (6. a), Janez Radej (6. a), Neja Vogelsang (7. a), Brina Hus (7. c), Miha Čujež (7. c), Ema Turnšek (8. a) in Maša Žlavs (8. b). Iskrene čestitke vsem!

Prijetne počitnice vsem!

Ekskurzija MPZ

V sredo, 21. 6. 2023, smo se z mladinskim zborom odpravili na ekskurzijo. Z udobnim vlakom smo se odpeljali v Laško, kjer smo si privoščili osvežilni dan v bazenih Thermane Laško in se naužili prvega poletnega dne.

Likovna razstava

Tina Bartolič, učenka 7. c, je v ponedeljek, 19. 6. 2023, otvorila svojo prvo avtorsko razstavo likovnih del v celjski galeriji Niko Ignjatič. Otvoritve smo se udeležili tudi njeni sošolci in si kot prvi ogledali zbirko del. Navdušila nas je s svojimi izdelki in s pestrostjo motivov ter uporabljenih tehnik. Ogled razstave je možen celo poletje po predhodnem dogovoru.

Zaključek pouka za devetošolce

V četrtek, 15. 6., se je za devetošolce zaključil pouk. Ob prihodu v šolo so prejeli spričevala. Za uspešno zaključeno osnovnošolsko izobraževanje in uspehe na številnih tekmovanjih so jim čestitali ravnatelj in razrednika. Po podelitvi spričeval pa je nastopil trenutek, ki smo ga nestrpno pričakovali vsi – tekma v odbojki med devetošolci in učitelji.  V telovadnico so prišli navijat prav vsi učenci in učitelji. Tekma je bila zelo napeta, vendar so morali na koncu devetošolci vendarle premoč priznati učiteljem.

Devetošolci in devetošolke, srečno na vaših poteh!

Šola v naravi Baška – 5. razred

Prvi dan

Začelo se je zanimivo šolsko potovanje, saj smo petošolci odšli v Baško. Vozili smo se 5 ur. Prva stvar, ki smo jo naredili, je bila, da so nas plavalni učitelji preverili v plavanju. Sledilo je kosilo: juha, krompir in meso. Bilo je zelo okusno. Nato je sledil 30-minutni odmor. Igrali smo karte. Potem smo imeli dve uri časa za plavanje. Morje je bilo super. Sledil je odmor, med katerim smo igrali nogomet in odbojko, ki smo jo igrali proti IV. OŠ Celje. Sledila je večerja, pri kateri smo imeli mlečni zdrob in rogljiček z marmelado. Bila je zelo dobra. Dan smo zaključili z večernim pohodom do cerkvice na sosednjem hribu. Imamo se zelo lepo.

David, 5. b

Drugi dan

Dan smo začeli z jutranjo telovadbo, da smo se ogreli pred drugimi dejavnostmi. Ugotovili smo, da močno piha, zato se nismo mogli kopati takoj po zajtrku. Namesto tega smo imeli druge dejavnosti. Kasneje smo odšli v vodo, kjer smo ponovno urili tehnike plavanja. Kosilo je bilo spet odlično. Po počitku smo se igrali razne igre, kot sta odbojka in namizni tenis. Na plaži smo imeli na voljo supe. Ob koncu večera smo odšli na sprehod v mesto, kjer smo imeli možnost za prvi sladoled. Kupili smo si tudi spominčke. Vsi čakamo na nov dan.

Iva, 5. a

Tretji dan

Po bujenju smo se kot vsak dan odpravili na jutranjo telovadbo. Nato smo zajtrkovali. Zajtrk je bil zelo dober. Po njem smo odšli na plažo, kjer smo plavali. Sledilo je kosilo. Jedli smo rizi-bizi ter piščančja bedra. Po kosilu smo se spočili. Nato smo se peljali z ladjo na otok sv. Grgur. Bilo je zelo zanimivo in zabavno. Na otoku je bil v starih časih ženski politični zapor. Od njega so ostale le še ruševine, ob katerih so se pasli jeleni. S suhim kruhom smo jih nahranili tudi mi. Nato smo še malo plavali in se odpeljali nazaj proti Baški. Pojedli smo večerjo, ki je bila zelo okusna. Za konec dneva smo imeli še zabavno predstavitev sob oz. plesnih točk in ples.

Iza, 5. a

Četrti dan

Ko sem se zbudil, smo imeli najprej jutranji tek, nato pa smo imeli zajtrk. Za zajtrk smo imeli razne namaze. Nato je bil na vrsti počitek, ki mu je sledilo pospravljanje sob. Pri ocenjevanju sob smo dobili oceno 4. Ker smo imeli orientacijo po mestu, smo se morali športno obleči. Potem smo imeli kosilo. Za kosilo smo imeli juho, solato, čufte in pire krompir. Po kosilu smo imeli kolesarjenje, vožnjo s skiroji, odbojko in namizni tenis. Nato smo odšli na plažo, kjer smo se zelo zabavali. Sledila je večerja. Za večerjo smo imeli pico in čežano. Zvečer smo odšli v mesto na sladoled.