03 428 51 00 | Faks: 03 428 51 26 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje tajnistvo@iosce.si

V petek, 22. 1. 2016, so učenci 9. razreda obiskali slovenski parlament in si v njegovih prostorih ogledali priložnostno razstavo ob 25-obletnici plebiscita o samostojnosti in neodvisnosti. Med vodenim ogledom razstave so jim organizatorji omogočili, da tudi sami volijo z enakimi glasovnicami in v podobnem okolju, kot so potekale volitve na plebiscitu decembra leta 1990. Po ogledu parlamenta so učenci obiskali Informativo – vseslovenski sejem izobraževanja in poklicev, namenjen učencem zaključnih razredov osnovnih šol in srednješolcem. Na sejmu so srednje šole, visoke šole in univerze predstavile svoje programe. Naši učenci so na tem največjem kariernem dogodku cele Slovenije pobliže spoznali problematiko in potrebe gospodarstva po posameznih poklicih. Pred odločitvijo za poklic in izbiro srednje šole so lahko dobili več informacij o nadaljnjem šolanju.

Anton Leskovec

V petek, 22. 1. 2016, smo se 9. razredi odpravili v Ljubljano. Najprej smo se odpravili v parlament, v katerem so nam povedali veliko zanimivega o osamosvojitvi Slovenije. Nato smo se odpravili še na sejem Informativa. Tam je bilo predstavljeno ogromno srednjih šol in univerz. Bilo je zelo poučno in zanimivo.

Kaja Stermecki, 9. a

V petek, 22. 1. 2016, smo si ogledali izobraževalni sejem v Ljubljani. Sejem nas je spodbudil k iskanju srednje šole. Predstavljali so nam razne poklicne šole, gimnazije, pa tudi študije. Izvedeli smo veliko novih informacij, seznanjeni smo bili s slabostmi in prednostmi posamezne šole, kar nam lahko pomaga pri izbiri. Na sejmu smo zasledili veliko zanimivih poklicev in vsak se je videl na določenem področju, zato nas je to tudi motiviralo, da izberemo pravo pot in s tem tudi pravi poklic.

Ivona Kovačić, 9. b

V petek, 22.1.2016, smo devetošolci odšli v Ljubljano. Najprej smo obiskali parlament, kjer smo si ogledali prostore državnega zbora. Tam smo se pogovarjali o nastanku in osamosvojitvi Slovenije. Nato smo obiskali prostore, ki naj bi nas popeljali v dan pred plebiscitom, dan plebiscita in dan po plebiscitu. Omenili smo, koliko Slovencev se je odločilo za samostojnost, kaj je to pomenilo za Slovenijo, zakaj so se tako odločili … Na koncu smo tudi sami dobili listine, na katerih je pisalo, če se strinjamo z osamosvojitvijo (s tem smo dobili občutek, kakšno vlogo so imeli volivci leta 1990). Po ogledu parlamenta smo odšli na sejem izobraževanja in poklicev, kjer smo si lahko ogledali in se odločili, kam naprej v srednjo šolo.

Patrik Praprotnik, 9. b

TD_Informativa_01 TD_Informativa_02  TD_Informativa_03 TD_Informativa_04

Dostopnost