03 428 51 00 | Faks: 03 428 51 26 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje tajnistvo@iosce.si

Dogodki

Evropska vas – Švica

V sredo, 8. 5., je na Glavnem trgu potekala zaključna prireditev Evropske vasi, kjer so naši sedmošolci predstavljali državo Švico. Zapisali smo nekaj njihovih vtisov:
“Bilo je zelo zabavno in poučno. Na stojnici smo imeli zelo veliko obiskovalcev. Prišlo je mnogo vrtcev, osnovnošolcev in starejših občanov. Obiskati so nas prišli učenci in učitelji prvih, drugih in tretjih razredov naše šole.”
Lara
“Na Evropski vasi mi je bilo zelo všeč. Naučila sem se veliko novega o Švici in spoznala še mnogo drugih držav.”
Eva
“Na Evropski vasi je bilo zanimivo in poučno. Prišlo je zelo veliko ljudi iz različnih šol, ki so na zanimive načine predstavljale različne države.”
Anja
Naši osnovnošolci pa so se zelo izkazali tudi s plesno-glasbeno točko pod mentorstvom Vlaste Ratej in Matjaža Vrešaka.

Naravoslovni dan – Gen energija

V sredo, 8. 5. 2019, smo si devetošolci ogledali predstavitveni center GEN energije. Ko smo ob 9. uri prispeli, smo malicali, nato pa smo se razdelili v dve skupini. Skozi zanimiv video smo spoznali nastanek energije, nato smo si ogledali izpuste ogljikovega dioksida v ozračje zaradi elektrarn po evropskih državah. V drugi skupini pa smo energijo spoznali skozi razne zanimive poskuse. V Celje smo se vrnili polni novega znanja in lepih izkušenj.

Nina in Zala

Vzorčno mesto Velenje

Devetošolci smo se v sredo, 24. 4. 2019, odpravili v mesto Velenje, da bi si ogledali Vzorčno mesto. Ob 7.15 smo se zbrali na šolskem dvorišču, z avtobusom pa smo se odpeljali ob 7.30. Ko smo prispeli na avtobusno postajo Velenje, smo se peš odpravili proti našemu cilju. V Vzorčnem mestu smo se razdelili v 3 skupine. Nekateri smo si najprej ogledali postajo arheologije, kjer smo reševali razne uganke in spoznavali arheologijo Šaleške doline.  Potem smo na naslednji postaji reševali razne uganke s področja elektrike, biologije in vojne taktike. Na zadnji postaji pa smo se posvetili še mikrobiologiji in dednemu zapisu. Tu smo si ogledali tudi DNA jagode, ki smo ga iz nje sami pridobili. Po delavnicah smo se odpravili še na krajši sprehod do Galerije, kjer je na ogled zanimiva razstava umetnice, ki se sprašuje o moralni meji med tehnologijo in človekom. Po končanem ogledu smo se odpravili nazaj v Celje. Celoten dan je bil zelo zanimiv, drugačen, poučen in zabaven.

Poročilo o projektu VSESLOVENSKO PETJE S SRCI

V torek, 23. 4. 2019, smo se na šoli priključili k projektu vseslovensko petje s srci. Učenci so v začetku prisluhnili učenkama Mii in Evi, ki sta prebrali poslanico gospoda Petra Amaliettija, glasbenika, skladatelja, sociologa, pisatelja, nato pa skupaj zapeli venček slovenskih ljudskih pesmi. Ob spremljavi klavirja, pod roko učiteljice za glasbeno umetnost Vlaste Ratej, so peli vsi učitelji in učenci od prvega do devetega razreda. Izkušnja je bila zanimiva in se bo v prihodnje verjetno še kdaj ponovila.

Vlasta Ratej

OBISK RTV SLO IN SNG OPERA IN BALET LJUBLJANA

V petek, 5. 4. 2019, smo se v okviru obveznih izbirnih predmetov vzgoja za medije – tisk, televizija in gledališki klub odpravili na ogled RTV Slovenija ter SNG Opera in balet Ljubljana. S poukom smo zaključili ob 11. uri in se nato z avtobusom odpeljali v Ljubljano.
Po dobri uri vožnje smo prispeli na RTV Slovenija, kjer nas je pričakala vodička, in se razdelili v dve skupini. Naša skupina si je ogledala Televizijo, druga skupina pa Radio. Vodička nam je najprej razložila razliko med javnimi in komercialnimi televizijskimi postajami in nas povprašala, ali in koliko poznamo njihove programe. Nato je sledil ogled sobe, ki jo tam imenujejo »maska«. To je prostor, v katerem naličijo in uredijo ljudi, ki nastopajo na televiziji. Specializirani pa so tudi za poustvarjanje vbodov, ran, prask ipd. za dokumentarne filme ali oddaje.
Naslednja postaja je bilo skladišče oblačil in kostumov, kjer smo se seznanili z dvema novima poklicema: stilist in kostumograf. Vodička nam je povedala, kako se obleke voditeljev oddaj razlikujejo glede na to, za kakšno vrsto oddaje gre. Tam hranijo tudi kostume za dokumentarne filme (npr. uniforme iz 2. svetovne vojne, obleke iz časa Franceta Prešerna …).
Kadar snemajo kaj takšnega, kjer potrebujejo posebne rekvizite, jih po uporabi shranijo v posebno skladišče/sobo namenjeno izključno rekvizitom, ki smo si jo tudi ogledali. Tam je bilo polno igrač, računalnikov, pijač, pohištva, pribora … Nazadnje pa smo si ogledali tudi studio, v katerem snemajo pogovorne oddaje, studio, v katerem snemajo dnevnik, in prostor z zelenim platnom za vreme in šport.
Po tem izredno zanimivem ogledu smo si ogledali še SNG Opera in balet Ljubljana. Videli smo sobo iz renesančnega obdobja, ki je bila včasih kadilnica in je imela čudovite stenske poslikave ter izvedeli nekaj o poteku priprave na premiero. Opazili smo tudi baletnika med vajo in nekaj glasbenikov, ki so vadili pod odrom. Pod odrom smo videli tudi kostume in rekvizite za predstave, nato pa smo zaključili z ogledom.
Po kosilu smo se vrnili na avtobus in prispeli nazaj v Celje okoli 17.30.
Tara Ana Fošnarič, 7. b

UP Zdrave sladke sanje na 13. mednarodnem Sejmu učnih podjetij

V sredo, 6. 3. 2019, je v dvorani Golovec v Celju potekal 13. mednarodni sejem učnih podjetij, katerega organizatorici sta Centrala učnih podjetij Slovenije in Ekonomska šola Celje. Na sejmu se je predstavljalo 52 učnih podjetij: 30 slovenskih in 22 tujih. Da bi okrepili sodelovanje med ekonomskimi srednjimi šolami in osnovnimi šolami po Sloveniji, so se kot razstavljavci prvič pridružili osnovnošolski »mladi UPčki«. Ekipo učnega podjetja naše šole so sestavljali učenci 5. a (Nina Josipović, Kim Kavalar, Maj Valek in Zala Zupanič) in 5. b (Živa Rodič, Maja Potočnik, Gal Centrih, Lia Pirc, Vita Hus in Erna Smajlović) pod mentorstvom Bernardke Zupanc. Priprava na sejem učnih podjetij je potekala v obliki projekta.

Učenci in dijaki so se pomerili med sabo v poslovnih idejah in sejemskih nastopih. Naši učenci so predstavili imaginarno učno podjetje Zdrave sladke sanje. Njihovo podjetje se je ukvarjalo s peko in prodajo zdravih slaščic, kot sestavine pa so uporabili le eko pridelane sestavine lokalnih distributerjev. Namen projekta je bil ta, da učenci spoznajo vse korake, ki so potrebni od ideje za podjetje do njenega nastanka, reklamiranja in seveda tudi poslovanja. Za podjetje so izdelali poseben logotip, zloženke, enotne majice, priponke, letake, katalog izdelkov in seveda tudi cene za le-te, nekaj dni pred samim sejmom pa je njihovo podjetje zaživelo tudi v praktični obliki, saj so kot pravi podjetniki ves dopoldan pekli zdrave slaščice iz njihovega kataloga in jih na sejmu predstavljali morebitnim naročnikom oziroma potrošnikom. V tem dnevu so za sejem opravili tudi intervju, ki si ga lahko pogledate na spodnji povezavi.

Na sejmu so učenci prejeli veliko pohval. Bili so odlično pripravljeni, njihovo poslovno idejo so znali predstaviti vsem morebitnim partnerjem oz. potrošnikom, odlično so se reklamirali, bili zelo aktivni ves čas sejma in tudi na koncu s svojo energijo dobro poznani vsem ekipam, tako iz Slovenije kot tujine. Na sejmu so se odlično izkazali, delali kot prava ekipa oziroma podjetje, v katerem se zaposleni odlično razumejo in sodelujejo pri uresničevanju poslovnih ciljev.

Čestitke za odlično predstavljanje na sejmu!

Stran 1 od 712345...Zadnja »
Kontaktni podatki

Prva.si
   Radio Zvočnik
   Odjava prehrane
Zavarovalnica Triglav, d. d.
(Skupno 831 obiskov, današnjih obiskov 4)