Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

1. dan, 17. 2. 2020

Dopoldan smo prispeli v dom, se odpravili v sobe in se namestili. Po kosilu smo odšli peš do Cerkniškega jezera. Jezero je trenutno precej prazno, skoraj brez vode, kar je posledica suhe zime.
Utrujeni smo se vrnili na večerjo, po njej pa nas je čakal še nočni pohod.
Rebeka, Pia, Ajda, Ana, 7. a

Popoldan smo odšli na pohod do Cerkniškega jezera in si pogledali enega od požiralnikov. Slišali smo tudi legendo o nastanku jezera.
Miha, Črt, 7. b

2. dan, 18. 2. 2020

Današnji dan je bil zelo zanimiv, saj smo že takoj zjutraj odšli na ogled Zelških jam. V njih smo videli netopirje ter stalaktite in stalagmite. Skakali smo tudi po kamnih in se igrali igro »netopir lovi komarja v temi«. Na zanimiv način so nam tudi predstavili reko sedmerih imen: Trbuhovica (na Babnem polju),
Obrh (na Loškem polju), Stržen (na Cerkniškem polju), Rak (v Rakovem Škocjanu), Pivka (v Pivški kotlini in skozi Planinsko jamo), Unica (na Planinskem polju), Ljubljanica (na Ljubljanskem barju).
Alina, 7. b

Danes je bilo zelo zanimivo. Hodili smo po kraških jamah. Popoldan smo streljali z lokom in spoznavali zveri. Bilo je zelo zabavno.
Jon, 7. b

Današnji dan je bil zelo zabaven in razburljiv. Dopoldne smo se odpravili do Zelških jam. Ob vstopanju v eno izmed jam, kjer smo morali prečkati reko po kamnih, sta v vodo padla dva člana skupine. Pri tem smo se malo nasmejali, saj ni bil nihče poškodovan. Popoldne smo streljali z lokom, ena skupina pa je v gozd nastavila kamero za nočno snemanje. Po večerji smo se družili ob družabnih igrah. Ta dan je bil zelo zanimiv.
Iva, 7. b

Po zajtrku smo v dveh ločenih skupinah odšli do Zelških jam. Na poti do tja smo videli mali naravni most. Do ene jame smo morali iti čez reko, pri tem pa sta bila dva neuspela poizkusa, ki sta padla v vodo. Malo smo se nasmejali, potem pa odrinili proti domu. Po kosilu smo se spet razdelili v dve skupini. Ena skupina je streljala z loki, druga pa je nastavila kamero za živali. Po večerji smo imeli še skupen večer z igrami.
Mia, 7. b

VEČERNA ANIMACIJA

V torek po večerji smo imeli večerno animacijo na prostem. Razdelili smo se v skupine, nato smo dobili fotografijo živali in naša naloga je bila narediti žival iz naravnega materiala. Platno je predstavljala bela rjuha. Kako nam je uspelo, lahko vidite na fotografijah.

Učenci 7. a in 7. b

3. dan, 19. 2. 2020

Dan je bil zelo zanimiv. Naučili smo se, kako prepoznati različne rečne izvire in tudi njihove vrste, opazovali smo stopinje različnih gozdnih živali. Po reki Rak smo se vozili s kanuji, na srečo se ni nihče prevrnil. Osupnil pa me je veliki naravni kamniti most, čez katerega smo se v ponedeljek pripeljali.
Rok, 7. a

Po zajtrku smo s skupino odšli na jaso v gozdu, kjer smo leže poslušali in ugotavljali živalske glasove. S pantomimo smo ponazorili različne gozdne živali iz okolice. Izvedli smo tudi vajo, pri kateri smo se z zaprtimi očmi držali vrvi in poskušali najti pot med drevesi in jih s pomočjo tipanja lubja prepoznali. Po tem zabavnem in vznemirljivem dogodku smo se odpravili na pot s kanuji po reki Rak. Ko smo se ustavili v zalivu, ki ga imenujejo tudi Zelena očesca zaradi zelenih tolmunov, ki jih lahko vidimo v sončnih dneh. Popoldan pa smo odšli na kratek in prijeten sprehod, na katerem smo si ogledali Tkalsko jamo in ruševine cerkvice Sv. Kancijana.
Jaša, 7. a

4. dan, 20. 2. 2020

Danes so me prijatelji zbudili že zelo zgodaj, saj imam rojstni dan. Po zajtrku smo šli plezat in gradit bivake v gozd. Bilo je zabavno. Ker je danes debeli četrtek, smo po kosilu pekli buhteljne in cvrli miške ter flancate, ki so bili zelo dobri. Na ta dan sem se naučil, kako zakuriti ogenj s kresilom, kako postaviti bivak in kako se ocvrejo miške.
Lado, 7. b

Danes smo se v dveh skupinah odpravili v gozd, kjer smo postavljali bivališča iz naravnih materialov. Nato pa smo odšli na plezanje, kjer smo se zelo umazali, hkrati pa smo se tudi zabavali. Pekli smo buhteljne in cvrli miške ter se naučili zanetiti ogenj. Zvečer pa imamo še kres, kjer si bomo spekli hrenovke in se še malo pozabavali.