Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

Prvi dan

Sedmošolci smo kljub slabemu vremenu prijetno preživeli prvi dan šole v naravi. Ob 11. uri smo prispeli do doma Breženka, kjer nam je vodja predstavil program. Nato smo se namestili po sobah. Sledilo je okusno kosilo, po katerem smo se sprehodili do plaže, kjer smo se preizkusili v različnih športnih igrah. Nato so nas učitelji razdelili v deset skupin. Prvih pet je najprej spoznavalo sredozemsko rastje (lovor, oleander, cedra, magnolija, oljka, figa), drugih pet skupin pa se je preizkusilo v lokostrelstvu, namiznem tenisu in igri štrbunk. Po določenem času smo se zamenjali. Dan smo zaključili z večernim sprehodom v Piran.

Drugi dan

Dan smo začeli z jutranjo telovadbo, ki se je zaradi dežja hitro končala. Sledil je zelo dober zajtrk. Ponovno smo se peš odpravili do Pirana. Ogledali smo si Tartinijev trg, Tartinijev spomenik, Prvomajski trg, zunanjost gradu, rt Madona in cerkev sv. Jurija. Obiskali smo Akvarij Piran, v katerem domuje okrog 140 različnih vrst organizmov. Presenetila sta nas tudi dva odprta akvarija. Ker smo bili pridni, smo imeli nekaj časa, da smo si lahko privoščili sladoled in nakupili spominke. Po vrnitvi v dom je sledilo kosilo.

Popoldan nas je razveselilo sonce, zato smo lahko končno skočili v morje. Ko nas je plavanje utrudilo, smo igrali nogomet in odbojko na mivki. Nato smo se prelevili v kuharje, skuhali smo odlične školjke na buzaro. Nekateri smo jih poskusili prvič. Večerji je sledil športno-družabni večer.

Tretji dan

Zjutraj so nas učitelji zbudili ob 7.15, nato smo se uredili in se pripravili na jutranjo telovadbo, ki smo jo izvedli na plaži. Po zajtrku smo se ponovno odpravili v Piran, vendar tokrat po sprehajalni poti ob morju. Vkrcali smo se na ladjo Subaquatic, ki je posebna zaradi steklenega podpalubja, skozi katerega smo opazovali podvodni svet. Odpluli smo proti Strunjanu, si ogledali klif in školjčišče. V Piranu smo imeli še nekaj časa za sladoled, ki se je v sončnem dopoldnevu zelo prilegel. Popoldne smo spoznavali sladkovodni jezeri v Fiesi, nato pa smo se odpravili na plažo. Nekateri smo plavali, drugi pa supali. Po večerji nas čakajo športne igre ob obali.

Četrti dan

Kar malo utrujeni smo se zbudili, potem pa so nam pri zajtrku povedali, da gremo na daljši pohod, kar za nas sprva ni bila vesela novica. Pot nas je vodila proti Strunjanu mimo solin do Belega križa s pogledom na Mesečev zaliv, nato do cerkvice Marijinega prikazanja, kjer smo imeli malico. Pot smo nadaljevali do Pinijevega drevoreda, nato skozi tunel Valeta in že smo bili v Portorožu. Sledil je drugi postanek in čas za sladoled. Ker nas je že čakalo kosilo, smo pohiteli nazaj v dom. Prehodili smo skoraj 12 km. Popoldne smo veslali s kanuji mimo Strunjanskega klifa do školjčišča, ki smo ga v torek opazovali skozi steklo ladje. Uživali smo tudi v drugih vodnih radostih. Današnji dan smo zaključili s plesnim večerom, jutri pa se že vračamo domov.

Peti dan

Pošiljamo še zadnje morske pozdrave, po kosilu pa se že vračamo proti Celju.