Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

4. dan

V četrtek, 6. 6. 2019, smo dan začeli s tekom po plaži. Po zajtrku smo se odpravili v Portorož. Tam smo rešili nekaj nalog o turizmu. V domu smo kuhali školjke in preučevali alge ter morske trave. Ob zatonu sonca v morje smo tudi zaplesali.

Bor Laznik, 7. a

Prebudili smo se v lep sončen dan, v katerem nas je čakalo jutro polno dogodivščin. Po telovadbi smo si privoščili zaslužen zajtrk, ki nam je dal energijo za naporen, a zelo lep pohod, saj smo imeli razgled na vse slovenske obmorske bisere. Pohod smo začeli zgodaj zjutraj, a je sonce vseeno zelo pripekalo. Odšli smo v bližnje turistično mesto Portorož. Samo mesto mi ni bilo pretirano všeč, saj je preveč turistično. Po končanem izletu smo odšli na okusno kosilo. Sledila je učna ura kulinarike o školjkah, kjer smo se veliko naučili, oprostite – dobro najedli. Učna ura biologije je bila tudi kar zanimiva. Zvečer smo se zabavali, na koncu pa pridobili tudi nekaj deklet. Tako je naš zaključni dan v Breženki potekal zelo, zelo dobro.

Jaka Horvat, 7. b

3. dan

Danes se je dan začel z budnico, nato pa sta sledila jutranja telovadba in zajtrk. Po zajtrku se je začel zanimivejši del dneva, ko smo imeli orientacijski pohod. Določali smo smeri neba, nato pa se učili o azimutu oz. o kotni razdalji med severom in nekim predmetom z določene točke. Opravljali smo različne naloge in spoznali vrsto morskega psa – morsko lisico, nato pa zasluženo odšli na kosilo. Po kosilu je sledil najboljši del dneva, to je kopanje ali igranje odbojke na mivki. Po zabavnem delu dneva smo se poučili o raznih rastlinah in živalih v okolici jezer v Fiesi. Za zaključek dneva pa smo imeli kviz, ki je bil zelo zabaven. Ta dan smo zaključili polni novih izkušenj, spominov in veselih obrazov.

Sven Aleksander Mernik, 7. a

V sredo smo kot vsak drugi dan začeli s telovadbo. Po njej smo imeli zajtrk, nato pa smo se začeli pripravljati na orientacijski pohod. Vsaka ekipa je začela pohod z 8-minutnim razmakom. Opravljali smo različne naloge, in sicer metanje žogic, merjenje azimuta, merjenje temperature jezera in morja, merjenje pH jezera in morja …Po kosilu smo odšli na plažo. Popoldan smo se preizkusili v lokostrelstvu in reševali naloge o jezerih v Fiesi. Dan smo zaključili z zabavnim kvizom in družabnimi igrami.

Jurij Kumer, 7. b

2. dan

Danes, 4. 6. 2019, smo se zbudili v oblačno jutro. Po jutranji telovadbi pa so se oblaki hitro skrili, zato smo odšli na izlet v Piran, kjer smo spoznali veliko značilnosti in zanimivosti mesta. Po skupinah smo se sprehodili po ozkih ulicah Pirana in se veliko novega tudi naučili. Po kosilu pa smo si malce odpočili, nato odšli na plažo, kjer smo se kopali in igrali odbojko na mivki. Kasneje smo se razdelili v tri skupine in se zapeljali s supom in kanujem, spoznali pa smo tudi veliko značilnosti obale in organizmov, ki živijo v morju. Zvečer smo si izdelali plakate, ki bodo krasili vrata naših sob. Za njihovo urejenost smo sami zadolženi, učitelji pa jih vsak dan ocenjujejo. Člani najbolj pospravljenih sob so si danes prislužili posebno nagrado, in sicer kaligrafijo oz. zapis imen na roko. No, kakor koli že, bilo je super.

Nina Šoštarič, 7. a

V torek, 4. 6. 2019, smo se zbudili ob 7.15 in se pripravili na jutranjo telovadbo, po kateri je sledil zajtrk. Kasneje smo se odpravili na pohod v Piran, kjer smo si tudi privoščili sladoled. Po okusnem kosilu smo po skupinah izvajali različne dejavnosti: plavanje, »supanje«, vožnja s kajakom, odbojka in raziskovanje morskih organizmov. Nato smo večerjali. Po večerji smo imeli predavanje o istrskem zalivu. Vsaka soba je naredila svoj plakat in ga prilepila na vrata. Izmučeni smo se na koncu odpravili spat.

Tara Ana, 7. b

1. dan

V ponedeljek, 3. 6. 2019, smo se sedmošolci zjutraj odpravili v šolo v naravi. Ob 11.45 smo prispeli v Dom Breženka in se ustalili v sobah. Vodja doma nam je razložil pravila, hišni red in tedenski urnik, ob 13. uri pa smo imeli kosilo. Sledile so popoldanske dejavnosti, pri katerih so nas razdelili v 6 skupin. Nekateri so se odpravili na plažo, drugi pa so ostali v domu in reševali naloge o sredozemskem rastlinju. Večerni sprehod do Pirana je bil na urniku ob 19. uri. Dan smo zaključili z druženjem v jedilnici do 21. ure in se nato odpravili spat.

Eva Burja, 7. a

V ponedeljek, 3. 6. 2019, smo se sedmošolci odpravili v šolo v naravi v Fieso. Ob 8.15 smo se zbrali na parkirišču za šolo in se z avtobusom odpeljali proti CŠOD Breženka. Namestili smo se v sobe in pregledali program ter hišni red. Po okusnem kosilu smo se razdelili v skupine, nato pa nadaljevali z dejavnostmi. Nekateri smo raziskovali sredozemske rastline, drugi pa so igrali odbojko in se kopali. Po večerji smo odšli na ogled Pirana. Zvečer smo se izmučeni pripravili na počitek in odšli spat.