Drugo srečanje krožka UPI je bilo namenjeno spoznavanju poklicev, veliko pozornosti pa smo namenili skupinskemu delu in komunikaciji med člani skupine.
Na začetku ure so se učenci preko igre predstavljali in hkrati opredelili, kaj bi v prihodnosti radi postali. Preko projekcije smo spoznavali poklice, se pogovarjali o njihovi specifiki in hkrati kot mentorji od učencev želeli izvedeti, kateri poklic bi jim bilo dobro v naših prihodnjih urah v okviru krožka predstaviti.
Za tokratno uro smo se odločili, da bomo učence naključno razdelili v štiri skupine. Naloga vsake skupine je bila, da se preizkusijo v poklicu arhitekta in iz kosov papirja izdelati stolp. Ob tem je nekdo v skupini prevzel vlogo vodje skupine, koordiniral izdelavo načrta ter na koncu samo izvedbo ideje. Učence je bilo zanimivo opazovati, kako so bili na začetku zadržani drug do drugega, nato pa so bili ob pomoči mentorjev drug do drugega poslušni, utemeljevali so svoje ideje ter hkrati upoštevali ideje drugih in postali homogena skupina. Izdelava stolpa se bo nadaljevala še v prihodnjem srečanju, ko bodo učenci o pomenu komunikacije in poslušanja drug drugega preko socialne igre izvedeli še več.