Interesne dejavnosti
Interesne dejavnosti od 1. do 5. razreda
Ob kliku na interesno dejavnost se vam odpre opis dejavnosti.
Angleški krožek (1., 2., 3. razred)
Ines Murečehajić
Bernardka Zupanc
Flavtice – začetni (2., 3., 4. razred)
Krožek je namenjen vsem začetnikom, ki se želijo naučiti igranja blok flavte.
Obsegal bo vse bistvene elemente igranja blok flavte s praktičnimi primeri in vajami za spretnosti, ki so potrebne za igranje flavte, kot tudi glasbeno teorijo.
Učili se bomo naslednjih elementov: pravilno držo, intonacijo, lastnosti tona, notno črtovje, violinski ključ, prsti red, C-dur lestvico, takt in taktovski način, note, pavze in dinamiko.
Barbara Podgoršek
Flavtice – nadaljevalni (3., 4., 5. razred)
Krožek je namenjen vsem učencem, ki so v preteklih šolskih letih že obiskovali krožek Flavtice, in želijo svoje znanje nadgraditi in spoznati ter se naučiti zaigrati nekaj slovenskih ljudskih pesmi. Svoje znanje bodo predstavili širšemu občinstvu.
Barbara Podgoršek
Igre z žogo (5. razred)
Pri krožku učenci razvijajo osnovne motorične sposobnosti (koordinacijo, preciznost, hitrost, ravnotežje, gibljivost, vzdržljivost in moč). Poleg tega se spoznavajo z osnovnimi in zahtevnimi tehničnimi elementi pri različnih igrah z žogo (košarka, nogomet, rokomet in odbojka). Pozornost je namenjena tudi spodbujanju sodelovanja in pomoči med učenci.
Domen Ambrož
Likovni krožek (1. in 2. razred)
Pri likovnem krožku bomo sledili spoznavanju likovnega ustvarjanja, spoznavanju likovnih tehnik, likovnega besednjaka in ustvarjalcev. Razvijali bomo lasten način ustvarjanja in se nasploh spoznavali z likovnim svetom. Uporabljali bomo različne pripomočke in materiale, razširili naša znanja in se prepustili užitkom ob likovnem ustvarjanju.
Jana Kokalj
Lutkarski krožek (3., 4., 5. razred)
Lutkarski krožek bo omogočal učencu oblikovati bogato in raznovrstno gledališko okolje, kjer bo lahko doživljal sebe in druge skozi oči lutke. Učenci bodo imeli pri krožku možnost izraziti svoje občutke in preko igre z lutko komunicirati z okolico. Lahko se bodo izrazili kot poslušalci, ustvarjalci, načrtovalci in gledalci. Učenci se bodo srečali z izdelavo različnih tipov lutk in z različnimi materiali in z obdelavo le-teh, saj lutka vpliva na otrokov splošni duševni razvoj in na razvoj posameznih duševnih funkcij, kot so razvoj samostojnega izražanja, sproščanje domišljije in čustvenih konfliktov pa tudi na podoživljanje dogodkov, ki so se resnično zgodili.
Barbara Podgoršek
Murijevo gledališče (3. in 4. razred)
Petra Breznikar Vedenik
Brigita Pustoslemšek
Pevski zbor (otroški) (1.–4. razred)
Vlasta Ratej
Planinski krožek (1.–4. razred)
Urška Vavdi
Ines Murečehajić
Plesni krožek (1. -6. razreda)
Sanja Milenković
Pravljični krožek (1. razred
Maja Cigale
Prometni krožek (5. razred)
Prometni krožek je pripravnica na teoretični del kolesarskega izpita, ki ga učenci opravljajo v petem razredu.
Urška Jošt
Alenka K. Čede
Male sive celice (5. razred)
logično sklepanje, spomin, besedne igre, koncentracija, kombinatorika, besedni zaklad, uganke, rebusi, kvizi, spretnostne naloge, socialne igre, matematične in jezikovne križanke …
Namesto ocenjevanja bo točkovanje pravilnih odgovorov oz. rešitev. Tako bo ob koncu šol. leta iz točkovnika razvidno, kateri učenci izstopajo na posameznih področjih.
Marjana Turnšek
Šah (1.–5. razreda)
Anton Leskovec
Športne urice (1. razred)
Poudarek bo na ustrezni gibalni učinkovitosti in oblikovanju zdravega življenjskega sloga: skladna telesna in gibalna razvitost, pravilna telesna drža, zavesten nadzor telesa pri izvedbi položajev in gibanj, zdrav način življenja (ustrezna kondicijska pripravljenost; telesna nega; zdrava prehrana …).
Ines Murečehajić
Vesela Šola (4., 5. razred)
Urška Vavdi
Interesne dejavnosti od 6. do 9. razreda
Ob kliku na interesno dejavnost se vam odpre opis dejavnosti.
Branje v angleščini Epi reading badge (6.–9. razred)
Helena Stepišnik
Debatni klub (6.–9. razred)
V Debatnem klubu I. OŠ Celje se debaterji in debaterke seznanijo z osnovami debate in se pripravljajo na debatne turnirje. Debata razvija kritično mišljenje, argumentacijske sposobnosti, veščine javnega nastopanja, je odlična metoda za pridobivanje znanja.
Dramski krožek (5.–7. razred)
Petra Svetec
Francoski krožek (7.–9. razreda)
Helena Stepišnik
Geografski krožek (6.–9. razreda)
Irena Pesan Zlodej
Igre z žogo (5., 6. razred)
Domen Ambrož
Knižničarski krožek (6. razred)
Bernardka Zupanc
Košarka (7., 8. razred)
Domen Ambrož
Kuhajmo skupaj (6. razred)
Nevenka Čater Jeušnik
Likovni krožek (6.–9. razreda)
Breda Špendl
Logika (6.–9. razred)
Lea Červan
Naravoslovna fotografija (6.–9. razred)
Polona Gorišek
Planinski krožek (6.–9. razred)
Črt Močivnik
Brigita Ornik
Pevski zbor (mladinski) (5.–9. razred)
Vlasta Ratej
Računalniški krožek (6. razred)
Žan Močivnik
Šah (6.–9. razred)
Najuspešnejši šahisti bodo sodelovali na tekmovanjih ekip in posameznikov na občinskem in regijskem nivoju.
Anton Leskovec
Šolski radio (6.–9. razred)
Višnja Praprotnik
Bernardka Zupanc
Zgodovinski krožek (6.–9. razred)
Stanislava Ferjanc