Predstavniki oddelčnih skupnosti so v torek, 22. 1. 2013, sedli za okroglo mizo in razpravljali na temo ODRAŠČANJE.
Najprej so po razredih poročali, o čem so se pogovarjali med sošolci, nato pa je sledila razprava. Večina razpravljalcev meni, da se v dobi odraščanja najbolj spreminja telo, spreminja pa se tudi njihova miselnost. Kar naenkrat jih nihče več ne razume, probleme imajo s starši in z učitelji, doma se kregajo. Istočasno pa so ugotovili, da imajo starši in učitelji pomembno vlogo pri odraščanju, saj so sami to dobo že prerasli in zato lahko pomagajo z nasveti iz lastnih izkušenj.
Prisotni so bili predstavniki vseh oddelčnih skupnosti od 5. do 9. razreda.
Tara Aleksandrova, 8. b
Dne 21. 1. 2013 smo izvedli ŠOLSKO TEKMOVANJE IZ ZNANJA KEMIJE. Tekmovanja se je udeležilo devet osmošolcev. Prva tri mesta so osvojili naslednji učenci:
1. mesto: Urh Burnik
2. mesto: Niko Preložnik
3. mesto: Žiga Vipotnik
Čestitke za uspeh, trud in pogum tudi vsem ostalim sodelujočim učencem.
Mentorica Nevenka Čater Jeušnik
Na mednarodnem mitingu v avstrijskem mestu Linz, ki je potekal 19. 1. in 20. 1. 2013, je Jan Gerčer v svoji kategoriji osvojil: 2. mesto na 200 metrov prosto, 2. mesto na 100 metrov delfin, 2. mesto na 100 metrov hrbtno ter 3. mesto na 100 metrov prosto.
Po seštevku vseh rezultatov se je Jan Gerčer uvrstil na nedeljski popoldanski finale, v katerem je v disciplini 100 metrov mešano osvojil 3. mesto.
Manjša skupina celjskih plavalcev pa je tekmovala na mednarodnem mitingu »Dr Fig« v Kranju. Dosegli so 21 osebnih rekordov. Odlično je nastopila Taja Gerčer, ki je osvojila dve tretji mesti (50 m delfin in 100 m mešano).
V četrtek, 17. 1. 2013, smo v 1. razredih izvedli razredni projekt Mačje mesto. Poslušali smo zgodbo Kajetana Koviča MAČEK MURI in prepevali njegove pesmi, ki jih izvaja znana slovenska pevka Neca Falk. Naučili smo se tudi pesmico z naslovom Maček Muri in jo ilustrirali v glasbeni zvezek.
Po ogledu računalniške animacije Mačka Murija je vsak učenec izdelal svojo mačjo hiško z določenim številom oken od 1 do 10. Toliko kot je bilo oken, takšna je bila hišna številka mačje hiše. Na velikem plakatu so učenci nad zgornjo ulico nalepili po velikosti hiše s hišno številko manj kot 5, na mestnem trgu so bile hiše s hišno številko 5 in ob spodnji ulici so bile hiše s hišno številko več kot 5.
Da pa je Mačje mesto bolj prijazno, so ulice tlakovali s trikotnimi, okroglimi in pravokotnimi ploščicami različnih barv. Prva ulica je tlakovana iz samih pravokotnih ploščic, trg je tlakovan z okroglimi ploščicami in spodnja ulica je tlakovana s trikotnimi ploščicami.
Plakat smo obesili na razstavo na hodnik. Pri delu so učenci zelo uživali.
Zapisala:
Jana Kokalj, prof.
V torek smo imeli v bolnišnični šoli tehniški dan. S pomočjo mikroskopa smo si ogledali dele nekaterih rastlin in živali. Meni je bila najbolj zanimiva mušja noga, ker je bila tako kosmata.
Lea, 9 let
Že prvi dan, ko sem bila sprejeta v bolnišnico, smo imeli v bolnišnični šoli pri pouku biologije tehniški dan. Čeprav mnogim dijakom ta predmet ni pri srcu, je bila zame tokrat biologija prav zabavna. Na začetku nas je učiteljica seznanila s tehničnimi podatki o mikroskopu, nato pa smo se lotili praktičnega dela. Ogledali smo si povrhnjico endivije solate, pora in rdeče čebule, nato pa še nekaj trajnih preparatov: žabjo kri, mušjo nogo … Vse skupaj je bilo videti prav zanimivo.
Sara, 16 let
Mikroskopiranje se mi je zdelo zelo zabavno, pa še nekaj novega sem se naučila.
Nika, 14 let
Na začetku smo osvežili znanje o mikroskopu in njegovih delih. Imena delov smo zapisali na učni list. Nato smo skupaj z učiteljico pripravili preparata povrhnjice pora in solate ter si ju pod mikroskopom natančno ogledali.
Sara, 16 let