V četrtek, 15. 5. 2014, smo se učenci 7. a razreda odpravili v mestni park. Tam nas je lepo sprejel revirni gozdar g. Boštjan Hren z Zavoda za gozdove. Z njim smo se odpravili na pot v smeri Anskega vrha. Med potjo nam je povedal veliko o drevesih in o pomembnosti gozdov. Izvedeli smo tudi nekaj o funkcijah gozda, ki so: 1. pridobivanje lesa za pohištvo, kurjavo; 2. dom za živali; 3. rekreacija, sprostitev. Zanimivo je dejstvo, da je gozd največji kopenski ekosistem.
Na koncu naravoslovnega dne smo morali poiskati nekaj listov in plodov: list borovnice, list bukve, dve vrsti hrasta (rdeči in graden), praprot in storž. Iz nabranega smo sestavili krog.
Dopoldne z gozdarjem mi je bilo zanimivo.
Zala Črepinšek, 7. a
V sredo, 14. 5. 2014, so v Domu ob Savinji priredili zaključek letošnjega prostovoljnega dela s starostniki. Medse so povabili tudi naše učence 9. razreda, ki so del svojega prostega časa namenili prostovoljnemu delu v tem domu: Maja Mušič, Tom Carovič, Timotej Fendre in Manica Obajdin, vsi 9. a razred. Skupaj so opravili 89 ur prostovoljnega dela, ki je potekalo enkrat tedensko kot druženje s starostniki v njihovih sobah in bližnji okolici doma. Kulturni program na tej zaključni prireditvi je popestrila skupina učencev 3. in 4. razreda naše šole pod mentorstvom učiteljice Barbare Podgoršek. Prikazali so lutkovno igrico in z venčkom narodnih napevov, izvedenih s flavticami, navdušili starostnike. Na koncu je socialna delavka doma prostovoljce obdarovala, se jim zahvalila za prostovoljno delo in jim zaželela veliko sreče v prihodnosti.
Prostovoljno delo s starostniki je namenjeno tistim učencem, ki imajo razvit socialni čut do starejših ljudi in radi priskočijo na pomoč tistim ljudem, ki potrebujejo pomoč in podporo. Kot del projekta Sadeži družbe ponovno uveljavlja in neguje vrednote sočutja, altruizma in spoštljivosti do starejših ljudi.
V letošnjem letu sem prvič sodelovala kot prostovoljka v Domu ob Savinji. To je bila zame nova izkušnja, ki sem se je zelo veselila. Najbolj mi je bilo všeč delo v skupini, kjer sem pridobila nove izkušnje. S starostniki smo se veliko pogovarjali, se igrali igre, se zabavali in spoznali veliko stvari, ki so nam jih upokojenci pripovedovali iz lastnih izkušenj. Razen tega smo se tudi nasmejali, jim brali horoskope. Pridobila sem nove izkušnje in vsi skupaj smo prostovoljno delo zaključili na prireditvi, ki je potekala v Domu ob Savinji. Maja Mušič
Druženje v domu za ostarele mi je bilo zelo všeč, saj smo se pogovarjali, igrali, poslušali glasbo in jim tudi pomagali. Naslednjim generacijam zelo priporočam prostovoljstvo, saj ob druženju hitro mine čas in tudi slišiš veliko zanimivih zgodb iz življenja. Timotej Fendre
S svojimi prijatelji sem vse leto obiskovala Dom ob Savinji. Tam smo se veliko naučili od starejših, oni pa so se učili od nas. Zelo me je veselilo, da sem se odločila sodelovati pri prostovoljstvu. 14. 5. 2014 smo bili na prireditvi, ki je bila namenjena zaključku prostovoljnega dela. Manica Obajdin
Jaz in moji prijatelji smo obiskovali dom za ostarele kot prostovoljci. V domu za ostarele smo radi pomagali pri kakršnih koli problemih, ki so jih imeli ostareli. Radi smo se družili, igrali družabne igre, peli, poslušali glasbo itd. Bilo mi je v veliko veselje, ko sem obiskoval in pomagal ostarelim. Večkrat sem jih tudi spravil do smeha. Tom Carovič
Mentor: Tone Leskovec
V četrtek, 15. 5. 2014, smo imeli učenci razredne stopnje zadnji športni dan v tem šolskem letu. Na programu so bili spomladanski pohodi.
1. razredi smo odšli na Lahovno,
2. razredi smo pešačili do Lisc,
3. razredi smo si ogledali Celje z Miklavževega hriba in
4. razredi smo prehodili najdaljšo pot do Anskega vrha.
Začetek poti je bil v šoli. Od tod smo prehodili različno dolge poti. V šolo smo se kljub oblačnemu in vetrovnemu vremenu vrnili prijetno utrujeni, vendar zelo zadovoljni, ker smo se gibali na svežem zraku in naredili nekaj dobrega za svoje zdravje ter dobro počutje.
Zapisala
Jana Kokalj
V četrtek, 15. maja 2014, so se učenci naše šole udeležili občinskega tekmovanja “Kaj veš o prometu”, ki ga vsako leto organizira Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu MO Celje. Sodelovalo je osem osnovnih šol celjske regije in OŠ Dobrna, tekmovalci pa so se preizkusili v teoretičnem znanju, spretnostni vožnji na poligonu in ocenjevalni vožnji na prometnih površinah. Ekipa naše šole je odlično sodelovala, učenci pa so dosegli naslednje rezultate: Matic Novak – 12. mesto, Samir Lavbič – 18. mesto in Luka Štolfa – 23. mesto.
Iskrene čestitke vsem trem.
Mentorica Alenka K. Čede
Neobvezni izbirni predmeti za šolsko leto 2014/2015
V zadnjem triletju 9-letne osnovne šole si učenci sami izberejo najmanj dva oziroma največ tri predmete. Med ponujenimi izbirnimi predmeti izbere šola tiste, za katere se je odločilo največ učencev. Število izbranih predmetov/skupin je usklajeno s šolsko zakonodajo in možnostmi izvedbe. Če so se učenci odločili za predmete, ki se zaradi premajhnega števila zainteresiranih učencev ne bodo izvajali, morajo ti učenci izbrati druge predmete.
Izbirni predmeti so razdeljeni v družboslovno- humanistično in naravoslovno-tehnično skupino. Vsak učenec si lahko izbere predmete na podlagi svojih interesov in sposobnosti.
Predmeti se ocenjujejo številčno, ocene se vpišejo v spričevalo. Učenec si izbirnih predmetov izbere za 2 ali 3 ure na teden.
Učenec si lahko v prvem mesecu pouka še premisli in se priključi drugemu predmetu. Posamezen izbirni predmet si lahko učenec v času šolanja izbere samo enkrat.
Družboslovni-humanistični predmeti |
Naravoslovno-tehnični predmeti
|
4. razred
|
4. razred
|
7. razred
Francoščina |
7. razred
|