Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si
Naravoslovni dan v mestnem gozdu, 7. a

Naravoslovni dan v mestnem gozdu, 7. a

V četrtek, 15. 5. 2014, smo se učenci 7. a razreda odpravili v mestni park. Tam nas je lepo sprejel revirni gozdar g. Boštjan Hren z Zavoda za gozdove. Z njim smo se odpravili na pot v smeri Anskega vrha. Med potjo nam je povedal veliko o drevesih in o pomembnosti gozdov. Izvedeli smo tudi nekaj o funkcijah gozda, ki so: 1. pridobivanje lesa za pohištvo, kurjavo; 2. dom za živali; 3. rekreacija, sprostitev. Zanimivo je dejstvo, da je gozd največji kopenski ekosistem. 

Na koncu naravoslovnega dne smo morali poiskati nekaj listov in plodov: list borovnice, list bukve, dve vrsti hrasta (rdeči in graden), praprot in storž. Iz nabranega smo sestavili krog.

Dopoldne z gozdarjem mi je bilo zanimivo.

 

Zala Črepinšek, 7. a

DSCI0031DSCI0034DSCI0039DSCI0043DSCI0049DSCI0059
Zaključek prostovoljnega dela v Domu ob Savinji

Zaključek prostovoljnega dela v Domu ob Savinji

V sredo, 14. 5. 2014, so v Domu ob Savinji priredili zaključek letošnjega prostovoljnega dela s starostniki. Medse so povabili tudi naše učence 9. razreda, ki so del svojega prostega časa namenili prostovoljnemu delu v tem domu: Maja Mušič, Tom Carovič, Timotej Fendre in Manica Obajdin, vsi 9. a razred. Skupaj so opravili 89 ur prostovoljnega dela, ki je potekalo enkrat tedensko  kot druženje s starostniki v njihovih sobah in bližnji okolici doma. Kulturni program na tej zaključni prireditvi je popestrila skupina učencev 3. in 4. razreda naše šole pod mentorstvom učiteljice Barbare Podgoršek. Prikazali so lutkovno igrico in z venčkom narodnih napevov, izvedenih s flavticami, navdušili starostnike. Na koncu je socialna delavka doma prostovoljce obdarovala, se jim  zahvalila za prostovoljno delo in jim zaželela veliko sreče v prihodnosti.
Prostovoljno delo s starostniki je namenjeno tistim učencem, ki imajo razvit socialni čut do starejših ljudi in radi priskočijo na pomoč tistim ljudem, ki potrebujejo pomoč in podporo. Kot del projekta Sadeži družbe ponovno uveljavlja in neguje vrednote sočutja, altruizma in spoštljivosti do starejših ljudi.

 

V letošnjem letu sem prvič sodelovala kot prostovoljka v Domu ob Savinji. To je bila zame nova izkušnja, ki sem se je zelo veselila. Najbolj mi je bilo všeč delo v skupini, kjer sem pridobila nove izkušnje.  S starostniki  smo se veliko pogovarjali, se igrali igre, se zabavali in spoznali veliko stvari, ki so nam jih upokojenci pripovedovali iz lastnih izkušenj.  Razen tega smo se tudi nasmejali,  jim brali horoskope. Pridobila sem nove izkušnje in vsi skupaj smo prostovoljno delo zaključili na prireditvi, ki je potekala v Domu ob Savinji. Maja Mušič

 

Druženje v domu za ostarele  mi je bilo zelo všeč, saj smo se pogovarjali, igrali, poslušali glasbo in jim tudi pomagali. Naslednjim generacijam zelo priporočam prostovoljstvo, saj ob druženju hitro mine čas in tudi slišiš veliko zanimivih zgodb iz življenja. Timotej Fendre 

 

S svojimi prijatelji sem vse leto obiskovala Dom ob Savinji. Tam smo se veliko naučili od starejših, oni pa so se učili od nas. Zelo me je veselilo, da sem se odločila sodelovati pri prostovoljstvu. 14. 5. 2014 smo bili na prireditvi, ki je bila namenjena zaključku prostovoljnega dela.  Manica Obajdin

 

Jaz in moji prijatelji smo obiskovali dom za ostarele kot prostovoljci. V domu za ostarele smo radi pomagali pri  kakršnih koli problemih, ki so jih imeli ostareli. Radi smo se družili, igrali družabne igre, peli, poslušali glasbo itd. Bilo mi je v veliko veselje, ko sem obiskoval in pomagal ostarelim. Večkrat sem jih tudi spravil do smeha. Tom Carovič

  

Mentor: Tone Leskovec
DSC 0579DSC 0583DSC 0586
Športni dan od 1. do 4. razreda

Športni dan od 1. do 4. razreda

V četrtek, 15. 5. 2014, smo imeli učenci razredne stopnje zadnji športni dan v tem šolskem letu. Na programu so bili spomladanski pohodi.
 
1. razredi smo odšli na Lahovno,
2. razredi smo pešačili do Lisc,
3. razredi smo si ogledali Celje z Miklavževega hriba in
4. razredi smo prehodili najdaljšo pot do Anskega vrha. 
 
Začetek poti je bil v šoli. Od tod smo prehodili različno dolge poti. V šolo smo se kljub oblačnemu in vetrovnemu vremenu vrnili prijetno utrujeni, vendar zelo zadovoljni, ker smo se gibali na svežem zraku in naredili nekaj dobrega za svoje zdravje ter dobro počutje. 
 
Zapisala
Jana Kokalj
140515portnidan4r 01140515portnidan4r 02
Tekmovanje Kaj veš o prometu 2014

Tekmovanje Kaj veš o prometu 2014

V četrtek, 15. maja 2014, so se učenci naše šole udeležili občinskega tekmovanja “Kaj veš o prometu”, ki ga vsako leto organizira Svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu MO Celje. Sodelovalo je osem osnovnih šol celjske regije in OŠ Dobrna, tekmovalci pa so se preizkusili v teoretičnem znanju, spretnostni vožnji na poligonu in ocenjevalni vožnji na prometnih površinah. Ekipa naše šole je odlično sodelovala, učenci pa so dosegli naslednje rezultate: Matic Novak – 12. mesto, Samir Lavbič – 18. mesto in Luka Štolfa – 23. mesto
Iskrene čestitke vsem trem.
Mentorica Alenka K. Čede 
20140515 14434720140515 14451520140515 15434320140515 15440520140515 160325
20140515 16035420140515 16533820140515 16583020140515 16594520140515 170359

Neobvezni izbirni predmeti

Neobvezni izbirni predmeti za šolsko leto 2014/2015
 
V zadnjem triletju 9-letne osnovne šole si učenci sami izberejo najmanj dva oziroma največ tri predmete. Med ponujenimi izbirnimi predmeti izbere šola tiste, za katere se je odločilo največ učencev. Število izbranih predmetov/skupin je usklajeno s šolsko zakonodajo in možnostmi izvedbe. Če so se učenci odločili za predmete, ki se zaradi premajhnega števila zainteresiranih učencev ne bodo izvajali, morajo ti učenci izbrati druge predmete.
Izbirni predmeti so razdeljeni v družboslovno- humanistično in naravoslovno-tehnično skupino. Vsak učenec si lahko izbere predmete na podlagi svojih interesov in sposobnosti.
Predmeti se ocenjujejo številčno, ocene se vpišejo v spričevalo. Učenec si izbirnih predmetov izbere za 2 ali 3 ure na teden.
Učenec si lahko v prvem mesecu pouka še premisli in se priključi drugemu predmetu. Posamezen izbirni predmet si lahko učenec v času šolanja izbere samo enkrat.
Družboslovni-humanistični predmeti Naravoslovno-tehnični predmeti
4. razred


4. razred


7. razred


Francoščina

7. razred



 

Orodna vrstica za dostopnost