V sredo, 8. 4. 2015, nas je obiskal poseben gost, ki nam je svoje življenje predstavil v drugačni luči. Čeprav Kristjan Kamenik živi v popolni temi, poskuša biti kot vsi ostali.
Opisal nam je življenje slepih in s čim si pomagajo, da lažje sprejemajo dogajanje v okolici. Z zaprtimi očmi smo se lahko preizkusili, kako težko je hoditi samo z belo palico. S spremljevalko Mojco sta nam podrobneje predstavila Braiilovo pisavo, ki je zelo zakomplicirana in komaj smo verjeli, kako lahko jo je prebral. Svojo zanimivo predstavitev je obogatil s številnimi humornimi vložki. Zagotovo se pred tem srečanjem nismo zavedali, kaj vse lahko počneš, pa čeprav ničesar ne vidiš.
Ana-Mari Vajde, 7. a

V četrtek, 2. 4. 2015, sta se dve skupini naših mladih raziskovalcev predstavili na občinskem srečanju mladih raziskovalcev na OŠ Hudinja. Enej Litera, Miha Boršič in Luka Hohnjec, vsi 8. a, so izdelali nalogo z naslovom Življenje v kapljici vode. Amadea Begović, Ana Pilko (9. a) in Leila Bohorč (9. b) pa so se predstavile z nalogo Francozi in francoščina v Sloveniji. Mentorici sta bili ga. Polona Gorišek in ga. Helena Stepišnik. Oboji so bili zelo uspešni, saj so se uvrstili v 1. skupino.
Iskrene čestitke.

Vita Komel je bila uvrščena na 3. mesto. Prejela je Srebrno Stefanovo priznanje in se uvrstila na državno tekmovanje iz fizike, ki bo 11. 4. 2015 v Mariboru.
Jaka Kužner je prejel Srebrno Stefanovo priznanje.
Vsem tekmovalcem čestitamo.
Lea Červan
Na tokratnem srečanju so učenci poskušali na papir napisati še kaj več o sebi. O svojih željah, ciljih, dobrih in slabih lastnostih – predstavili so se na več načinov. Vsi ti zapisi, napisani v obliki cvetnih zlatic, bodo predstavljeni na zaključni razstavi. Tisti, ki so hoteli, so lahko te svoje zapise predstavili tudi javno pred vsemi prisotnimi. V drugem delu so predstavili svoje sposobnosti nastopanja in izražanja čustev – vaja je umeščena kot priprava bodočih podjetnikov na izboljšanje sposobnosti predstavitve svojih idej ali zamisli.

Učenci so s pomočjo grupno-dinamične vaje spoznali in tudi sami preizkusili sprejemljive načine sproščanja jeze in napetosti. Takoj nato so opravili še vajo zbliževanja z razpletanjem “vozlov”, narejenih iz prekrižanih rok. Temu je sledila umirjena pisna dejavnost – učenci so skušali prepoznati svoje pozitivne osebnostne lastnosti in lastnosti drugih oseb, ki jih cenijo ter jih nato napisali na list papirja. Spoznavanju pozitivnih lastnosti je sledilo risanje avtoportretov in dokončanje portretov sošolca. Zaključna igra ATOMI jih je ponovno zbližala in medsebojno povezala.