Ekipa FLL Black&White se je na povabilo ministrice za izobraževanje, znanost in šport dr. Maje Makovec Brenčič udeležila sprejema za uspešne učence in učenke, dijake in dijakinje, študente in študentke ter njihove mentorje. Ekipa je namreč v letu 2017 dosegla vidne uvrstitve na mednarodnih tekmovanjih iz znanj: pokal za 1. mesto za projekt na Odprtem evropskem prvenstvu na Danskem za inovativno rešitev Stay, uvrstitev med polfinaliste za nagrado Global Innovation Award v Washingtonu, pridobljena naziva ambasadorji znanosti in ambasadorji inovacij.
Sprejem je bil v ponedeljek, 29. januarja 2018, v dvorani Grandis v Kongresnem centru Brdo pri Kranju. Udeležili so se ga Gašper Bervar, 7. b, Miha Kužner, 8. b, Lija Kužner, 9. a, Tea Simić, 9. b, ter Matija Pilko in Matevž Bervar (zdaj srednješolca).
Ekipa Black&White

V četrtek, 8. 3. 2018, smo učenci prvih razredov ustvarjali za mamice.

Svit Mastnak in Ian Bovha sta se v letošnjem letu udeležila dveh tekmovanj.
Prvi turnir je bil 13. 1. 2018 v Lendavi v organizaciji Kluba borilnih veščin Lendava. Sodelovalo je 53 klubov iz Slovenije, Hrvaške, BiH, Madžarske, Srbije, Slovaške, Češke (skupaj 415 tekmovalcev).
Svit Mastnak, učenec 5. b, je prepričljivo spet osvojil 1. mesto, Ian Bovha pa je bil sedmi.
Drugi turnir je potekal 17. 2. 2018 na Ravnah na Koroškem. Udeležilo se ga je 134 tekmovalcev iz Slovenije in tujine.
Iz naše šole sta se tekmovanja udeležila Svit Mastnak in Ian Bovha, učenca 5. b.
Svit Mastnak je ponovno osvojil 1. mesto v starostni kategoriji do 12 let, Ian Bovha pa sedmo.
Za uspeh jima čestitamo.
V priponki so rezultati šolskega tekmovanja iz naravoslovja. Rezultati
V ponedeljek, 12. 2. 2018, smo na šoli izvedli otroški šolski parlament, ki je letos že 28. po vrsti. Udeležili so se ga predstavniki oddelčnih skupnosti od 4. do 9. razreda. Skupaj smo debatirali na temo šolstvo in šolski sistem. Letošnja novost je ta, da se ista tema obravnava dve leti, prvo leto se sprejmejo sklepi, naslednje leto pa se preverja realizacija.
Potek OP je bil razdeljen na dva dela. V prvem so vsi predstavniki predstavili delo oddelka med razrednimi urami ter izpostavili skupne značilnosti pogovorov. Večinoma je pogovor tekel o izvajanju načrta, kako preprečiti slab odnos v razredu in pomanjkanju komunikacije med sošolci in učitelji.
V drugem delu pa smo si zastavljali vprašanja o odnosih v šoli, metodah in načinih poučevanja in o šolanju na splošno – kako zelo je pomembna šola.
Na koncu smo oblikovali skupne sklepe, za katere upamo, da se bodo uresničili:
– učilnica na prostem,
– pomoč starejših učencev mlajšim – medgeneracijska pomoč,
– izvedba krožkov po okusu učencev – krožke bi lahko vodili starejši učenci pod mentorstvom učitelja,
– občasno ure likovne vzgoje v naravi.
Predsednica skupnosti učencev
Tea Simić, 9. a
