Arhiv novic
Poučna ekskurzija v Prekmurju
Učenci 6. a in 6. b razreda smo imeli poučno ekskurzijo v Prekmurje.


Z zanimanjem smo prisluhnili razlagi vodičke, še posebej takrat, ko nam je govorila v prekmurskem narečju. Poleg zanimive govorice smo opazili še neko posebnost, in sicer dvojezične napise na krajevnih tablah in zgradbah. To je pomenilo, da smo že bili blizu madžarske meje.

Pot smo nadaljevali v Veržej, natančneje do Babičevega mlina na Muri. Tam nas je prijazno sprejel gospod Babič in nam predstavil zgodovino mlina. Povedal nam je tudi, s katerimi težavami se spopadajo v današnjem času, saj je njihov mlin edini še delujoči od mnogih mlinov, ki so bili na tej reki. Tudi tu so mnogi kupili moko, nekateri kar po 5 kg ali več.

S tem ogledom se je naša poučna ekskurzija zaključila. Vsi smo se strinjali, da smo preživeli prijeten dan, ki nam bo vsem ostal še dolgo v spominu.
Iva Drozg in Nina Lilija Sotler, 6. b
Prvi planinski izlet


Eko dan na predmetni stopnji
6. razred

Čez približno deset minut smo se odpravili iz sadovnjaka do kmetije, kjer smo imeli malico. Ko smo jedli, so nam postregli okusen jabolčni sok. Lahko smo si šli ogledat tudi krave in muce, nato pa se je odmor končal. Dobili smo učne liste na temo jabolka. Gospoda smo prosili, da nam je pomagal odgovoriti na vprašanja, ki so bila na listu, potem pa smo odšli v sobo in si ogledali postopek predelave jabolk v jabolčni sok. Videli smo stiskalnico, stroj za pasterizacijo in še stroj za sušenje jabolčnih krhljev. Nazadnje nam je povedal še, kako zelo pomembne so za naše življenje čebele.
Preden smo se zahvalili, smo dobili zelo dobro jabolčno pito, ki smo je bili vsi zelo veseli. Ko smo pojedli, smo se zares poslovili in odšli na avtobus. Vožnja je minila hitro, saj smo se zabavali in pogovarjali. Ko smo prispeli na parkirišče, smo se odpravili nazaj v šolo in delali različne plakate, nekaj učencev pa je na hodniku pripravilo še razstavo.
Današnji dan nam je bil vsem zelo všeč in veliko smo se naučili.
Današnji dan nam je bil vsem zelo všeč in veliko smo se naučili.
IVA DROZG, 6. b
7. razred
Manca Medved in Leila Bohorč, 7. b
8. razred
Nal Guček, 8. b
9. razred
KULINARIČNA DELAVNICA
Danes, 3. 10. 2012, smo imeli prvi eko dan v tem šolskem letu. Za 9. razrede so bile organizirane 3 delavnice, in sicer:
– kulinarična delavnica
– likovna delavnica in
– delavnica, pri kateri smo si pisali pregovore na temo kruha.
V skupini C smo začeli svoje delo v gospodinjski učilnici, kjer smo si najprej prebrali zanimiv članek, imenovan ” Kruh – darilo človeku in bogovom.”
Nekoč so verjeli v čarodejno moč kruha in so ga darovali vodi, ognju, vetru in Bogovom.
Izdelavo kruha iz kislega testa so od Egipčanov prevzeli Židje, Grki in Rimljani.
Beseda pšenica prihaja iz pravoslovanske besede ”pšeno”, kar pomeni zrno.
Kislo testo bilo najbolj razširjeno sredstvo za vzhajanje kruha.
Rž so v Evropo prinesli Huni.
Uživanje je danes prav paradoksalno – nekoč bi dali vse za rezino belega kruha, danes pa se ga otepamo, ker so to škodljivi ogljikovi hidrati, ki redijo.
Heiden (ime Ajda) priča o tem, da izvira iz nekrščanskih dežel, saj se je začela širiti iz Mongolije.
Beseda pšenica prihaja iz pravoslovanske besede ”pšeno”, kar pomeni zrno.
Kislo testo bilo najbolj razširjeno sredstvo za vzhajanje kruha.
Rž so v Evropo prinesli Huni.
Uživanje je danes prav paradoksalno – nekoč bi dali vse za rezino belega kruha, danes pa se ga otepamo, ker so to škodljivi ogljikovi hidrati, ki redijo.
Heiden (ime Ajda) priča o tem, da izvira iz nekrščanskih dežel, saj se je začela širiti iz Mongolije.
Med nestrpnim čakanjem smo naredili veliko srce, na katerega smo dodali oblike cvetov.
Po 15. min. peke so se medenjaki morali malo ohladiti in že smo jih lahko zaužili!
Kasneje smo oblikovali še majhne kroglice in jih posladkali s sladkorjem v prahu.
Naš čas v kulinarični delavnici se je končal in že smo odhiteli naprej v likovno učilnico.
Samanta Kunšt, 9. a
Eko dan v 5. razredu
Učenci 5. razredov smo bili v sredo, 3. 10. 2012, na EKO – TEHNIŠKEM dnevu zelo ustvarjalni, domiselni in inovativni. Iz raznega odpadnega materiala, ki smo ga nekaj prinesli sami, nekaj pa nam ga je pripravila naša učiteljica, smo izdelali najrazličnejše stvari. Poimenovali smo jih kar sami in na koncu predstavili sošolcem in učiteljici, kako delujejo in zakaj jih lahko uporabljamo.
Eko dan v 4. razredu
Tema: IZDELOVANJE HOBOTNIC
Danes, 2. 10. 2012, smo imeli EKO DAN.
4. A
4. B
Prvi športni dan


Športna pedagoga