Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

1. dan

Danes je bil prav poseben dan za učence 6. razreda. Odšli smo v Celjski dom Baška na Hrvaškem. Na pot smo se odpravili ob 6.45, na cilj pa smo prispeli ob 12. uri. Ob prihodu so nas učitelji razvrstili v sobe, kjer smo se razpakirali. Potem smo odšli na kosilo. Pogrinjek so pripravili učenci iz sob 6 in 10. Po kosilu, ki je bilo res okusno, smo imeli uro prostega časa, nato pa nam je spremljevalec rekel, naj se pripravimo na pohod. Odšli smo na bližnji hrib Bag. Z vrha smo imeli zelo lep razgled na morje. V dom smo se vrnili ob 17. uri. Čakalo nas je presenečenje – kopanje v morju. Nato smo nekateri odšli igrat nogomet. Po tuširanju nas je že čakala večerja. Sledil je družabni večer, vsaka soba je pripravila predstavitev po izbiri (ples, petje, šale, spretnosti). Ob 22. uri smo odšli spat. Prvi dan je bil zelo pester. Upam, da bodo tudi ostali.

Tilen, 6. c

2. dan

Danes, 31. 5. 2022, smo se zbudili ob 7. uri in se začeli pripravljati na jutranjo telovadbo. Zbrali smo se in začeli s tekom do igrišča, tam pa smo se ogreli in v hoji odšli nazaj do doma. Pripravili smo se na zajtrk. Z veseljem smo prišli v jedilnico, saj je dišalo po svežem kruhu in namazih. Po zajtrku smo se malo spočili, kasneje pa odšli na orientacijski pohod, ki je bil zelo zabaven. Morali smo oditi do različnih točk in odgovoriti na nekaj vprašanj na vsaki točki. Vmes smo se odpravili na sladoled. Orientacijski pohod nam je hitro minil in že je sledilo kosilo. Po kosilu smo odšli v svoje sobe in počivali, nato pa smo se odpravili na plažo. Veslali smo s kanujem in supom. Kasneje smo se vozili s skiroji in kolesi. Pred večerjo smo se po oddelkih pomerili v igri med dvema ognjema. Napeti igri je sledila priprava na večerjo, ki smo jo z užitkom pojedli. Sledile so še športne igre.

Pia, 6. b

3. dan

Zbudili smo se in se pripravili na jutranjo telovadbo. Tekli smo do igrišča in se tam dobro ogreli. Nato smo tekli še nazaj do doma. Po zajtrku smo se pripravili na izlet z ladjo. Odpeljali smo se na otok Grgur, kjer je bil v času Jugoslavije ženski zapor. Na otoku smo se zelo zabavali. Pričakovali smo tudi jelene, a nam jih ni uspelo privabiti. Nato smo se zabavali v vodi. Skakanje s pomola je bilo res izvrstno. Po prihodu v dom smo imeli kosilo. Bilo je zelo okusno. Spočili smo se, sledil pa je likovni pouk. Že včeraj smo odšli na plažo in si sami nabrali material, s katerim smo izdelali prave umetnine. Danes pa smo izdelke še pobarvali. Po pouku smo odšli na plažo, plavali in tekmovali s supi ter kanuji. Ponovno smo se zabavali in imeli športne igre (nogomet, odbojka, badminton, namizni tenis, balinčkanje). Večerji je sledil najzabavnejši del dneva. Nastopil je plesni večer. Vsi smo zaplesali. Ta dan ne bi mogel biti boljši.

Zoja, 6. a

4. dan

Danes je predzadnji dan, ki ga preživljamo v Baški. Imamo se lepo, veliko se zabavamo. Za dober začetek dneva smo namesto teka izvedli aerobiko na prostem. Zajtrku so sledile športne igre. Pred kosilom smo odšli na plažo in se kopali, po njem pa smo imeli čas za počitek. Tudi danes smo imeli pouk, in sicer smo izdelovali igralne kocke iz papirja. Nato smo se spet vrnili na plažo. S sabo smo imeli supe in kanuje. Po prihodu s plaže smo imeli še dovolj energije za odbojko, nogomet in badminton. Zadnji del dneva smo preživeli v mestu, kjer smo obiskali stojnice, nakupili spominke in se posladkali s sladoledom.

Katarina, 6. b

5. dan

Zadnji dan v Baški smo zaključili z igro vlečenja vrvi v vodi. Zelo smo se zabavali. Pred kosilom smo prejeli nagrade za najbolj urejeno sobo tedna. Sledi samo še kosilo, nato pa se odpravimo proti Celju. Se že veselimo naslednje šole v naravi!