Skoči na glavno vsebino
03 428 51 00 | Faks: 03 428 51 26 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje tajnistvo@iosce.si

Prihajajoči dogodki

(za vsebino kliknite na dogodek)


V primeru tehničnih težav ali napak pišite na podpora@iosce.si

Brezplačna predavanja za starše na Ljudski univerzi Celje

Spoštovani starši,

na Ljudski univerzi Celje v okviru projekta Center za družine izvajajo različne aktivnosti v podporo družinam. Več o aktivnostih vam je dostopno na povezavi: Družinski center.

Ena od aktivnosti so tudi brezplačna predavanja za starše, ki so namenjena vsem, ki želijo okrepiti starševske kompetence, izboljšati partnerske odnose in s tem povečati kvaliteto družinskega odnosa. Predavanja vodita dr. Sara Jerebic in dr. Drago Jerebic, specialista zakonske in družinske terapije iz Družinskega inštituta Bližina. Predavanja so ob torkih med 19.30 in 20.30 uro  preko spletnega orodja Zoom.  Več informacij o predavanjih je dostopno na povezavi: Predavanja za starše.

Teme predavanj do konca koledarskega leta 2022:

27. 9. 2022: Kako ohranjati spoštljiv odnos in komunikacijo med partnerjema po razvezi
4. 10. 2022: Kako ohraniti miren odziv pri čustvenih reakcijah otrok
11. 10. 2022: Kako se naučiti v življenju postaviti zdravo mejo
18. 10. 2022: Delitev gospodinjskih opravil med starši/otroki in kako motivirati otroka za delo
25. 10. 2022: Kako vzgojiti samozavestnega otroka
8. 11. 2022: Odkrito in zdravo o spolnosti
15. 11. 2022: Stiske kot odraz nezavednega in medgeneracijski prenos travme
22. 11. 2022: Kako lahko vzpostavimo kvaliteten pogovor z otrokom?
29. 11. 2022: Spoštljiva dvojina – zadovoljujoče partnerstvo – kako ga negovati?
6. 12. 2022: Vpliv stresa na partnerski odnos, kako najti čas za partnerja?
13. 12. 2022: Pričakovanja ubijajo – kako nahraniti sebe od znotraj?
20. 12. 2022: Priprava na praznične dni (pomen samo-refleksije)

Vljudno vabljeni, da se pridružite.

Ukrepi za zagotavljanje energetske učinkovitosti

Spoštovani,

trenutne razmere na energetskem področju in vsesplošna draginja, ki je zajela našo družbo, nam nikakor niso naklonjene. Pretežni del letošnjega leta se že ukvarjamo z načrtovanjem, kako se čim uspešneje prilagoditi trenutnemu stanju in s katerimi ukrepi bi lahko ustvarili čim manjši izpad na odhodkovni strani našega proračuna na račun energentov. Napovedi in projekcije za prihajajočo jesen in zimo so prav tako pesimistične in skrb vzbujajoče. Na žalost je to realnost, s katero bomo morali živeti in preživeti prehodno obdobje, dokler se razmere na energetskem trgu ne izboljšajo.

V povezavi s tem smo se na Mestni občini Celje intenzivno povezali z energetskimi strokovnjaki, ki so nam svetovali, da lahko veliko storimo že sami kot racionalni uporabniki ogrevalnih sistemov in dobri gospodarji lastnega premoženja. S strani našega lokalnega dobavitelja energetskih virov in ponudnika storitev na področju energetike, ki za Mestno občino Celje izvaja tudi energetski monitoring, so nam v svojem poročilu povedali, da ugotavljajo, da so v preteklih letih beležili nadpovprečne temperature v šolskih prostorih.

V zvezi s tem so nas napotili, da skladno s sprejetim Sklepom Vlade Republike Slovenije z ukrepi in priporočili učinkovite rabe energije v stavbah javnega sektorja, št. 36000-4/2022/2 z dne 8. 7. 2022, ter standardom EN 12831 v vseh šolskih prostorih poenotimo delovno temperaturo tako, da se v času izvajanja pouka le-ta nastavi v učilnicah na 20 ºC in v telovadnicah na 18 ºC.  

Dvig temperature že za 1 ºC namreč predstavlja povečanje porabe toplotne energije za 6 %, dvig temperature za 1,5 ºC pa za 10 %. Kjer bodo narava dela in utemeljeni razlogi terjali ustrezno prilagoditev, bodo šole to tudi upoštevale in temperature v učilnicah temu ustrezno prilagodile. Prepričani smo, da zgoraj predlagane prilagoditve in spremembe ne bodo imele nikakršnih negativnih posledic za počutje ali zdravje otrok oziroma zaposlenih v vzgoji in izobraževanju, zato vas vljudno prosimo za razumevanje. 

Lepo pozdravljeni!

Najnovejši prispevki


Veselje do znanosti

V petek, 11. 11. 2022, smo učenke 9. razreda obiskale Gimnazijo Celje – Center. Program se je pričel ob 12. uri s predstavitvijo šole in znanosti. Izvedele smo veliko o začetku znanosti, najboljših znanstvenikih ter prihodnosti znanosti. Ob koncu predstavitve smo bili razdeljeni v skupine, saj je GCC obiskalo še veliko drugih šol. Nadaljevali smo z odmorom v telovadnici, kjer so nas GCC-jevci pogostili. Po odmoru smo se s skupino sprehodili po šoli in jo podrobneje spoznali. Kasneje nas je dijakinja (vodje skupine) peljala na našo prvo delavnico, na kateri smo igrali na glasbene cevi. Vsak je prejel enega izmed določenih tonov, ki smo jih z ritmom povezali in ustvarili glasbo. Zaigrali smo tri različne pesmi in se odpravili proti naslednji delavnici. Tam smo spoznali kemijo, mešali več snovi, izvajali eksperimente ter zapisovali ugotovitve. Obisk smo zaključili s spoznavanjem načinov za pogovarjanje z nezemljani ter reševali uganko, pri kateri smo z barvanjem kvadratkov dobili geslo. Z obiskom smo zaključile ob 16. uri in se polne lepih in prijetnih vtisov vrnile domov.

Nuša Rojc, 9. a

1. zbiralna akcija odpadnega kartona in papirja

V torek, 8. 11. 2022, smo na šoli izvedli 1. zbiralno akcijo odpadnega kartona in papirja v tem šolskem letu, ki je trajala od 13. do 16. ure. Zbrali smo 1464,3 kg odpadnega kartona in papirja. Največ odpadnega kartona in papirja sta tokrat zbrala oddelka 3. c (287,8 kg) in 6. b (286,7 kg).

Hvala vsem učencem 7., 8. in 9. razreda, ki so pomagali pri izvedbi zbiralne akcije. Hvala tudi vsem staršem in učencem, ki so sodelovali pri zbiralni akciji.

Drsalni tečaj

V tednu od 10. 10. do 14. 10. 2022 smo se učenci 1. in 2. razreda udeležili drsalnega tečaja. Teden je minil hitro in zelo zabavno. Učitelji drsanja so nas popeljali v svet drsanja. Naučili smo se osnov, ki nam bodo prišle še kako prav. Sedaj že drsamo po manjšem poligonu, naučili smo se pravilnega padca na ledu, po padcu se samostojno postavimo nazaj na drsalke, vozimo tudi limonce in še marsikaj. V petek je potekala končna prireditev za naše starše. Za trud in napredek smo prejeli zlate medalje.

Bilo je zelo zabavno. Vsak dan sem komaj čakal na drsanje.
Vid, 1. r.

Zelo sem vesela, ker sem se naučila drsati. Vesela sem, da me je lahko prišla gledat mamica. Imela sem malo treme, a se je vse skupaj super končalo.
Devi, 1. r.

Eko dan

Obisk kmetije Dimec

V petek, 7. 10., smo imeli eko dan. Pred odhodom do kmetije Dimec smo se zbrali v matični učilnici in se pogovarjali ob projekciji. Ko smo prispeli na kmetijo, nas je tam pričakal gospod Dimec. Odpravili smo se do sadovnjaka. Gospod Dimec nam je povedal vse o jabolkih, njihovih škodljivcih, boleznih, različnih vrstah jabolk, kako gojiti jabolka ipd. Preden smo se odpravili nazaj na kmetijo, nam je gospod nabral sveža jabolka. Moram reči, da so bila to najboljša jabolka, ki sem jih kdaj jedla! Na kmetiji nam je gospodar pokazal tudi hladilnico, v kateri je bilo mrzlo. Tam je bilo veliko jabolk. Po malici smo si ogledali še hlev s kravami in biki. Nato smo se odpravili nazaj do šole.

Tinkara Kvas, 6. a


Obisk Sorževega mlina

Eko dan smo preživeli na prijetni kmetiji Soržev mlin. Spoznali smo veliko novih stvari. Večina se je prvič srečala z vodno žago in mlinom.
Gospod Samec nam je predstavil mlin na vodi in povedal, da v mesecu oktobru melje 10 različnih vrst moke. Pokazal nam je delovanja mlina, potipali smo lahko sveže mleto ajdovo moko.
Gospod, ki dela na posestvu, pa nam je predstavil delovanje vodne žage in nas popeljal v preteklost, ko je bil na kmetiji zaposlen delavec, ki je cel dan žagal les. Z njim smo se sprehodili po kmetiji in spoznali življenje, delo in pripomočke, ki jih kmetje uporabljajo pri vsakdanji rabi.

Učenci 7. b 


Obisk zeliščne kmetije Kalan

V petek, 7. oktobra, smo učenci 8. razreda obiskali zeliščno kmetijo Kalan. Ob 8.20 smo se zbrali v matični učilnici. Ob 9. uri smo se z avtobusom odpeljali na Kalobje na kmetijo Kalan, kjer se ukvarjajo z zeliščarstvom. Ko smo prispeli, so nas tam prijazno sprejeli. Povedali so nam o svojem nastanku in veliko o zeliščih. Kasneje smo imeli malico, ob kateri nam je gospod Milan postregel z domačim čajem. Po malici smo se razdelili v dve skupini. Prva si je ogledala zelišča, druga pa si je ogledala film o zeliščih in izdelkih iz zelišč. Potem sta se skupini zamenjali. Okoli 13. ure smo se vrnili v šolo. S tem je bil zaključen poučen dan.

Mia Ramskugler, 8. b


Obisk Centra ponovne uporabe Rogaška Slatina

Devetošolci smo letos obiskali Center ponovne uporabe v Rogaški Slatini. Najbolj nam je bila všeč trgovinica, kjer je po nizkih cenah mogoče kupiti izdelke, ki so jih ljudje želeli zavreči. Preizkusili smo se v razstavljanju elektronske opreme, sortiranju oblačil in restavriranju starega pohištva. Ga. Vovk nam je razložila namen ponovne uporabe izdelkov in krožnega gospodarstva ter nas opozorila, naj ne kupujemo novih stvari po nepotrebnem.

Učenci 9. razreda

EKO DAN – Skrbimo za naše okolje

V petek, 7. 10. 2022, smo imeli na šoli EKO DAN. Učenci od 1. do 5. razreda smo po razredih spregovorili o skrbi za naš planet (ločevanju odpadkov, recikliranju, varčevanju z vodo in elektriko, zmanjševanju zavržene hrane, trajnostni mobilnosti …) in o pomembnosti odgovornega obnašanja do okolja. Pogovorili smo se tudi o tem, kaj na tem področju počnemo v šoli in doma ter kaj bi še lahko naredili.

V drugem delu dneva so po razredih potekale delavnice. V 1. in 2. razredu so izdelovali izdelke iz naravnih materialov, v 3. razredu so se pogovarjali o ločevanju odpadkov in izdelali igračo iz odpadne embalaže, v 4. razredu so izdelali ptičje krmilnice iz odpadne embalaže, učenci 5. razreda pa so izdelali eko zmaja. Učenci 5. b so izdelali še plakate na temo Kako odgovorno ravnati do okolja. Nekateri izdelki so izobešeni tudi v šolski avli.

Pri eko dnevu mi je bil zelo všeč video Ekola. Ni mi bilo všeč, ko sem videla, kako ljudje ravnamo z naravo. Če bomo še naprej takšni do narave, nas kmalu ne bo več. Zato ločujmo, da rešimo naravo. Ne kupujte plastičnih vrečk!
Brina Kužner, 3. a

Naprej smo se pogovarjali o ločevanju odpadkov, nato smo ustvarjali igračo iz odpadne embalaže. Izdelala sem si lovilo za metulja. Bilo je lepo.
Ema Sevšek, 3. a

Dostopnost