Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si
1. dan

01 02 03

Okoli 11. ure smo varno prispeli v Dom Peca. Po uvodnem pozdravu so nas razdelili po sobah in nas seznanili s hišnim redom. Sledilo je kosilo, nato smo odšli v gozd in se naučili orientirati v naravi s pomočjo kompasa in karte. Mislim, da so nas dobro naučili in da se bomo v gozdu vedno pravilno orientirali. Pred nami je še večerna animacija. Komaj čakam!
Tana Vunderl
 04 05 06

2. dan

Dom Peca_2._dan_2dan2 5Zbudili smo se ob 7. uri in nadaljevali dan z jutranjo vadbo, kar mi je bilo zelo všeč. Po obilnem zajtrku smo se seznanili z algami, glivami in lišaji. Po teoretičnem delu smo odšli v gozd, kjer smo proučevali drevesa in jim določili oceno glede na število lišajev. Po opoldanski malici smo se pogovarjali o netopirjih in jih nato izdelali iz papirja.

Per Pintarič

dan2 6dan2 8Danes je naša skupina po zajtrku odšla k potoku. Znotraj skupine smo se razdelili po manjših skupinah in ob potoku izmerili globino in širino struge ter hitrost vode. Po malici smo odkrivali življenje v vodi in našli različne žuželke in rakce, ki živijo v potoku, se o njih pogovorili in jih tudi narisali v zvezek.

Nejc Perc

dan2 10dan2 13Popoldansko dejavnost smo začeli v učilnici, kjer smo se spoznali s spletno stranjo Geochash, ki je namenjena iskanju skritega zaklada s pomočjo GPS koordinat. Izvedeli smo, da se GPS naprave uporabljajo v navtiki, letalstvu, prometu in tudi pri pohodništvu. Po poučnem delu v učilnici smo odšli še v naravo in se tudi sami preizkusili pri uporabi GPS naprave. Na kraju, ki smo si ga izbrali, smo določili nadmorsko višino in koordinate ter jih posredovali učitelju preko radijske postaje.

Filip Burnik

dan2 19dan2 20Po kosilu smo se preizkusili v lokostrelstvu, vsak je izstrelil približno 10 puščic. Imeli smo tudi tekmovanje, v katerem je zmagala Tana. S tem smo zaključili aktivnost, čaka nas le še večerni program – Talent Peca, ki bo trajal do 21.00 ure.
Žiga Vipotnik

3. dan
dan3 2dan3 5Po bujenju, jutranji telovadbi in zajtrku je sledila dopoldanska dejavnost. Najprej smo se pogovarjali, kako preživeti v naravi, nato pa smo si ogledali posnetek o tem, kako zanetiti ogenj. Po ogledu posnetka smo odšli v gozd, nabrali vejice in veje ter sami zgradili piramido iz lesa in zakurili ogenj. Preden smo odšli na malico, smo ogenj iz varnostnih razlogov – tudi po učiteljevih navodilih – pravilno pogasili. Po malici smo odšli v telovadnico in dobili osnovna navodila o varnem plezanju po plezalni steni z in brez varovanja. Nato smo se razdelili v dve skupini. Ena skupina je plezala brez varovanja – v telovadnici, druga pa z varovanjem – zunaj, na večji steni. Dopoldanske dejavnosti so mi bile zelo všeč.
Timotej Fendre
dan3 6dan3 8Danes dopoldan smo najprej odšli v telovadnico in po uvodnih navodilih preizkusili svoje zmožnosti na zunanji in notranji plezalni steni. Na notranji steni smo plezali brez varovanja, na zunanji steni pa nas je varoval učitelj. Po tej dejavnosti smo odšli v gozd, nabrali vejice in se naučili varno zanetiti ogenj. Dopoldan je bil zelo zabaven.
Jaša Kvac

dan3 9dan3 13Pred popoldansko aktivnostjo smo se zbrali pred domom, kjer nas je učiteljica presenetila z načrtovano aktivnostjo. Odšli smo namreč peči kostanj in jabolka. Ob nabiranju vej, kurjenju ognja, pečenju kostanja in jabolk smo se zelo zabavali. Še najbolj sem se zabaval ob nagajanju sošolcu, ki je zraven mene pekel jabolka, zaradi česar je bil zelo jezen name. Preživeli smo izredno lepo in sproščeno popoldne.
Mensur Softić
dan3 14dan3 15Popoldan smo preživeli v naravi, in sicer ob kurjenju ognja ter ob pečenju kostanja in jabolk. Pred večerjo smo si ogledali še posnetek o vesolju, saj je pred nami še nočni pohod in ogledovanje zvezd.
Hana Ošep

4. dan
dan4 1dan4 2Danes dopoldne smo spoznavali osnovne značilnosti lišajev. Po uvodnem delu smo se zunaj igrali igro »gliva in alga«. Igro smo takoj razumeli in nam je bila zelo všeč. Bilo je zelo zabavno.
Maja Mušič

dan4 3dan4 4Po zajtrku smo odšli k bližnjemu potoku in izmerili njegovo širino in globino ter različne druge podatke (hitrost toka, ph vrednost …). Po malici smo v potoku iskali različne sladkovodne živali. Vse podatke, ki smo jih dobili o potoku, smo v obliki poročila zapisali v zvezek.
Niko Preložnik

dan4 8Popoldne smo se odpravili na preizkušnjo z GPS-om. Najprej smo v učilnici izvedeli osnove, nato pa smo se odpravili na teren. Dobili smo GPS, učitelj nam dan4 5je povedal koordinate, nato pa smo se odpravili na ciljno mesto. Pri drugi nalogi pa smo se sami odpravili do želene točke, nato pa preko radijske postaje učitelju sporočili koordinate, on pa nam je povedal, pri katerem objektu se nahajamo.
Nal Guček

dan4 6dan4 7Danes popoldne je naša skupina imela lokostrelstvo. Najprej nam je učitelj pokazal pravilno tehniko streljanja z lokom, nato pa smo tudi sami večkrat poizkusili. Na koncu smo imeli tudi tekmovanje, na katerem je zmagal Timotej. Po večerji smo imeli še nočno animacijo, kjer je vsaka soba predstavila po eno plesno točko. Nočna animacija je bila zelo zabavna in prav vsi smo uživali.
Tom Carović

5. dan
dan5 2 dan5 3 dan5 1
Zadnji dan šole v naravi smo imeli orientacijski pohod. Razdelili so nas v več skupin, nam podali mape in kompase. Na mapi je bilo označenih več točk, do katerih smo morali priti. Na teh kontrolnih točkah so bila različna vprašanja, na katera smo morali odgovoriti. Ko smo se vrnili s pohoda, nas je pričakalo kosilo, nato pa razglasitev rezultatov orientacijskega pohoda ter razglasitev najbolj čiste sobe. Po prejetju diplom smo se poslovili od Doma Peca in se z avtobusom napotili domov.