Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

V soboto, 18. 5. 2019, smo štiri učenke 7. b razreda obiskale Gardaland. Izlet je organizirala Zveza slovenskih društev za boj proti raku, ki je izmed vseh sedmošolcev, ki smo se zavezali, da zaradi bolezni, ki so posledica kajenja, ne bomo kadili, izžrebala srečneže, ki smo se odpravili na izlet.

V Ljubljani smo se zbrali ob 4.45, na pot pa z avtobusom krenili ob 5. uri. Na cilj smo prispeli približno ob 10. uri.

Ob prihodu v Gardaland smo dobili karte ter se takoj odpravili raziskovat park. S sošolkami smo najprej izbrale Atlantido, nato pa še ostale atrakcije, kot so Mammut, Colorado boat, Jungle rapids itd. Ob 13. uri smo si vzeli čas za kosilo. Ker je medtem začelo deževati, smo si po kosilu izbrale ogleda 4D filma San Andreas. Potem smo preizkusile še Ramses II. in Raptor, ki ponuja res adrenalinsko vožnjo, Kung Fu Panda Academy in Sequoia Magic Loop. Vmes smo šle tudi v trgovine s spominki, kjer smo si kupile nekaj malenkosti. Ob zaprtju Gardalanda smo srečale še učence iz drugih skupin ter z njimi malo poklepetale, saj smo na odhod avtobusa morali čakati približno dve uri. Med potjo domov smo se pogovarjali, navezovali stike in se zabavali.

V Ljubljano smo se vrnili ob enih zjutraj ter domov odšli s starši, ki so nas čakali na parkirišču. To je bila zelo zanimiva izkušnja, pridobili in sklenili pa smo tudi nova prijateljstva.