Izbirni predmet francoščina je namenjen učencem 9. razreda in sicer po 2 uri tedensko, torej 70 ur letno.
Predstavitev in namen:
Učenci se bodo na prijazen način spoznavali z aktualnimi temami, kot so mir in sožitje med narodi, zdravo življenje, šport, turizem, prosti čas,ekologija, priljubljene knjige in knjižni junaki v poenostavljeni obliki. Seveda bodo pri tem usvojili besedišče, ki jim bo to omogočalo. Tisti, ki imajo radi knjige, bodo gotovo z veseljem sodelovali pri francoski bralni znački. Prav tako bodo sodelovali na malem frankofonskem dnevu ali Frafestu v Kranju. Ker je Slovenija članica Evropske unije, kjer je francoščina poleg angleščine najpomembnejši jezik, bo poudarek tudi na različnosti kultur v Evropi in na simbolih ter državah, kjer govorijo francosko (frankofonske države).
Ob koncu 9. razreda učenci tvorijo nekoliko zahtevnejša pisna in govorjena besedila v francoščini in razvijajo:
– komunikacijo na osnovni ravni (po treh letih učenja);
– izgradnjo besedišča, usvajanje jezikovnih struktur, pravilno izgovorjavo in intonacijo;
– spoznavanje francoske kulture;
– strpnni odnos do drugačnosti;
– svojo kulturno identiteto;
– zanimanja za francoščino in pripravljenost za nadaljnje učenje jezika
– primerljivo znanje s SEJO (Skupni evropski jezikovni okvir): A 2.1.
Oblike dela in vrednotenje znanja:
Pouk bo potekal raznoliko, od vodenih oblik do samostojnega, raziskovalnega in projektnega dela. Vse pa bo namenjeno temu, da bodo učenci pri pouku sproščeni in bodo lahko poglobili znanje, pridobljeno v 7. in 8. razredu.
Preverjanje in ocenjevanje poteka v skladu s šolsko zakonodajo in sicer ustno, pisno ali na druge načine.
Opombe:
Pri pouku bomo uporabljali učbenik in delovni zvezek Et toi? 2.
Pripravila: Helena Stepišnik