Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

V primeru tehničnih težav ali napak pišite na podpora@iosce.si

Aktualne informacije

OBVESTILA

1. Na spletni strani šole so objavljeni termini dopoldanskih govorilnih ur učiteljev. Najavo na govorilno uro je potrebno predhodno sporočiti po e-pošti.

2. Dodatni izpitni rok za učence 9. razreda
Izpitni rok iz slovenščine – ponedeljek, 4. 10. 2021 (pisni del ob 12.45, ustni del ob 14.00).
Izpitni rok iz matematike – ponedeljek, 11. 10. 2021 (pisni del ob 12.45, ustni del ob 14.00).

_____________________________________

Da bi zagotovili varnost vseh udeležencev vzgojno-izobraževalnega procesa in kakovostno organizirali potek dela, vas pozivamo, da v šolo prihajajo samo zdravi otroci. Starši in druge osebe, starejše od 15 let, lahko vstopajo v šolo le, če izpolnjujejo pogoj prebolevnosti, cepljenosti ali testiranja (PCT). 

V skladu z navodilom Ministrstva za zdravje vas obveščamo, da so testi za samotestiranje učencev na voljo v lekarnah. Izdajajo se brez posebnih potrdil, s kartico obveznega zdravstvenega zavarovanja (za učence, ki so rojeni do 31. 12. 2010). Učencu pripada pet hitrih testov na mesec. NIJZ priporoča, da učenci samotestiranje izvedejo v nedeljo zvečer ali v ponedeljek zjutraj.

V šolskih prostorih je potrebno dosledno upoštevati začasne ukrepe za zmanjšanje tveganja okužbe in širjenja okužbe z virusom SARS-CoV-2, zato ostaja v veljavi tudi obveznost nošenja zaščitnih mask v
notranjih zaprtih prostorih ter na odprtih javnih krajih oziroma prostorih, če ni mogoče zagotoviti medosebne razdalje najmanj 1,5 metra.
Izjeme za področje osnovne šole so:
– učenci do vključno 5. razreda, ko so v matičnemu oddelku,
– osebe s posebnimi potrebami, ki jim je uporaba zaščitne maske iz objektivnih razlogov onemogočena,
– učenci pri pouku športa.

Vse dodatne informacije o šolskem letu 2021/2022 so na voljo v publikaciji (klik).

Želimo vam prijeten začetek šolskega leta.

Zbiranje odpadnega papirja

Spoštovani starši in učenci!

Tudi v tem šolskem letu bomo zbirali odpadni papir (časopisi, reklame, stare knjige, zvezki) in karton, vendar bodo naše zbiralne akcije v šoli okrnjene. Zaradi trenutnih razmer ne bomo izvedli predvidenih zbiralnih akcij odpadnega papirja in kartona v šoli.
Da se vam odpadni papir doma ne bo kopičil, ga lahko odpeljete na Simbio, zbirno mesto Bukovžlak (Bukovžlak 30), vsak dan v popoldanskem času (do 20. ure) in v soboto med 6. in 12. uro. Na vstopni rampi povejte ime in priimek otroka, razred in šolo.

Hvala, ker pomagate pri zbiranju in lep pozdrav!
Mentorica šolske skupnosti
Matejka Hrovat, prof.

NTC delavnice

Spoštovani starši!

Z veseljem vam sporočamo, da z oktobrom 2021 v Celju z delom pričenja NTC center Celje, ki postaja že sedmi NTC center v Sloveniji. Delo po metodah NTC je razvil dr. Ranko Rajović, ki je reden gost različnih strokovnih predavanj in gostovanj, medijskih prispevkov in tudi avtor mnogih člankov na temo otrokovega razvoja in potreb v obdobju odraščanja. Namen dela po metodah NTC je, da bi otroke vzpodbudili k razmišljanju, iskanju drugačnih rešitev, kritičnemu razmišljanju, osredotočanju na bistvo in učenju skozi igro. Za konkretnimi metodami in pristopi, ki jih NTC mentorji uporabljajo pri svojem delu, stojijo še bolj konkretna znanstvena dognanja.

Vabimo vas, da preberete nekaj splošnih informacij o delavnicah, ki se bodo od 18. 10. 2021 izvajale v prostorih III. OŠ Celje. Na voljo je tudi prijavnica, ki jo lahko natisnete in izpolnite ter do 11. 10. 2021 oddate v tajništvo vaše šole ali pa se odločite za prijavo preko spletne prijave. Za vsa vprašanja smo vam na voljo na našem spletnem naslovu ntc.celje@gmail.com.

S spoštovanjem,

NTC ekipa Celje

Najnovejši prispevki


Šola v naravi: CŠOD Planinka, 7. razred

5. dan

Tako. Za nami je zadnje kosilo. Skupina A se je dopoldne odpravila na gozdno učno pot do Framskega slapa. Skupina B je preizkusila spretnosti v pustolovskem parku, nato pa se učila skrivnosti metanja frizbija. Skupina C se je preizkusila v orientaciji okoli doma Planinka, nato pa napela lok in ciljala tarčo. Nestrpno čakamo razglasitev rezultatov tekmovanja “najbolj čista soba”. Avtobus nas že čaka zunaj. Kmalu na snidenje!


4. dan

Današnji dan je bil bolj meglen, hladen in občasno deževen. To nas seveda ni zmotilo. Ko smo se najedli, smo se nekateri poglobili v skrivnosti astronomije, drugi smo preizkusili spretnosti v pustolovskem parku, ena skupina pa je odšla na gozdno učno pot. Če radi nabirate gobe, toplo vabljeni na Pohorje! Tukaj jih je ogromno. Po malici smo imeli delavnico ultimativnega frizbija, kjer so dekleta premagala fante. Po kosilu smo se naučili zakuriti ogenj. Dan smo zaključili s prireditvijo Pohorje ima talent, kjer smo pokazali svoje plesne spretnosti. Učitelji so nas nagradili z okusnim presenečenjem. Po plesnem večeru smo se odpravili spat. Jutri se vračamo domov. Predviden prihod v Celje je ob 14.30. Šola v naravi nam je bila zelo všeč. Za odličen program se zahvaljujemo učiteljem Aleksandri, Jerneju, Dušanu, Daniju in Maji, kuharicam pa za zelo okusno hrano. 


3. dan

Budnica je bila prav tako kot včeraj ob 7. uri. Jutranja telovadba je bila boljša kot včeraj. Vodil jo je g. Dušan. Sledil je Tradicionalni slovenski zajtrk; jedli smo kruh, maslo, med, jabolka in pili mleko. Potem smo imeli čas za urejanje sob, ki smo ga zelo dobro izkoristili. Po premoru so sledile dopoldanske aktivnosti. Ena skupina je uživala v pustolovskem parku, moja skupina pa je imela orientacijski tek. Po obiskanih vseh kontrolnih točkah smo za malico pojedli sendviče. Nato smo imeli lokostrelstvo, kjer smo se nekateri zelo dobro odrezali. Kosilo je bilo zelo okusno, saj smo jedli ocvrte zrezke. Po prostem času so sledile popoldanske dejavnosti. Učitelj Jernej nas je naučil, kako preživeti v naravi in kako si sam zgraditi bivak. Pri tem smo se vsi odrezali zelo dobro. Za večerjo smo jedli krompirjev golaž. Pri večernih dejavnostih smo igrali socializacijske igre. Potem pa smo se uredili in odpravili k zasluženemu počitku.
Anže, 7. a

Dan smo pričeli s prebujanjem in jutranjo telovadbo. Potem smo pojedli Tradicionalni slovenski zajtrk, kot je tukaj tedenski običaj. Jedli smo med, maslo, kruh in jabolka. Po zajtrku so sledile delavnice, in sicer orientacijski tek. Pri tej dejavnosti smo morali poiskati 7 lokacij, pri katerih smo naredili znak, da smo dokazali, da smo bili na tej točki. Sledila je malica; jedli smo sendvič s sirom in salamo. Potem smo imeli lokostrelstvo, kjer smo se vsi potrudili z lokom in puščico zadeti tarčo. Za kosilo smo jedli dunajski zrezek, riž, korenje grah in zeleno solato s čičeriko. Sledila je delavnica preživetja v naravi. V gozdu smo iz različnih vej izdelali prenočišče oziroma bivak. Za večerjo smo jedli krompirjev golaž. Učiteljica Urška nam je pripravila izziv, ki smo ga morali opraviti v ekipi. Tako se je srečno končal še tretji dan naše šole v naravi.
Tien, 7. b


2. dan

Danes zjutraj smo se najprej odpravili na prebujanje v naravi. Potem smo se odpravili na zajtrk, po katerem so sledile različne dejavnosti: orientacijski tek, astronomija, gozdna učna pot in lokostrelstvo. Aktivnosti so bile zelo poučne in zanimive, naučili smo se tudi veliko o preživetju v naravi. Po dopoldanskih dejavnostih smo si zaslužili počitek. Ko smo si odpočili, je sledilo kosilo, ki je bilo zelo okusno. Kosilu so sledile popoldanske dejavnosti. Igrali smo Bejžbol, ki je zelo nenavaden, a zanimiv šport. Po utrujajoči igri je sledila večerja. Nato smo se odpravili na večerne dejavnosti, pri katerih smo reševali logične uganke in pletle zapestnice. Po dolgem dnevu smo se odpravili spat.
Iza, Eva, 7. a 

Danes je bil zelo dober dan. Zbudili smo se in odšli pred dom, kjer smo imeli jutranjo telovadbo. Raztegnili smo svoje mišice in odšli na kratek tek. Ko smo se vrnili v dom, smo imeli zajtrk, ki so mu sledile dejavnosti. Prva je bila gozdna učna pot. Spoznali smo različne vrste dreves in se sprehodili do slapa po imenu Framski slap, ki je prelep in vreden ogleda. Ko smo prišli nazaj, smo imeli kosilo, nato pa prosti čas. Nato smo imeli drugo dejavnost. V učilnici smo se učili o preživetju v naravi. Bilo mi je zelo všeč, saj sem se naučila veliko novega, npr. koliko časa lahko zdrži človek brez hrane in vode. Nato smo se odpravili v gozd, kjer smo zgradili svoje bivake iz materialov, ki smo jih poiskali sami. Preostanek časa so nekateri porabili za igro Bejžbola, ostali pa smo se odpravili v dom. Po večerji smo reševali miselne uganke in si izdelali svoje zapestnice. Dan je bil mrzel, a zelo lep. Komaj čakam, da se bom jutri spet naučila kaj novega.
Iza, 7. b

 


1. dan

Ko smo prispeli v CŠOD Planinka, so nas lepo sprejeli. V garderobi smo se preobuli in razdelili v sobe. Sobe so bile zelo lepe in prostorne. Čez eno uro smo imeli sestanek v jedilnici. Vodja doma Aleksandra nam je razložila pravila bivanja v domu. Po sestanku smo imeli odlično kosilo. Po odmoru smo imeli popoldanske dejavnosti, in sicer Bejžbol in Ognje in ognjišče. Kmalu zatem je sledila večerja, na koncu pa še nočni sprehod. Prvi dan je bil odličen!
Klara, 7. b

Današnji dan je bil zelo zabaven, saj smo imeli veliko dejavnosti. Razdelili smo se v dve skupini in vsaka je imela svojo dejavnost. Skupina A je igrala Bejžbol. To je igra, pri kateri eden vrže žogo, drugi pa odbije žogo s kijem. Ko odbije žogo, more teči do baz, kjer zbira točke. Skupina B je imela dejavnost Ognji in ognjišča, kjer nam je učitelj razložil, kako zakuriti ogenj, potem pa smo odšli ven tudi sami preizkusit teorijo v praksi.
Mark, Marko 7. a

Drugošolci uživali na tečaju drsanja

V mesecu oktobru so drugošolci preživeli nepozabne trenutke na celjskem drsališču, kjer so se udeležili tedenskega tečaja drsanja. Učenci imeli priložnost, da svoje znanje drsanja nadgradijo ali pa se z ledeno podlago srečajo prvič. Organizacija tečaja je del prizadevanj lokalne skupnosti in šol za spodbujanje gibanja med mladimi ter razvijanje novih športnih veščin.

Pod strokovnim vodstvom izkušenih inštruktorjev so se otroci učili osnov drsanja, kot so držanje ravnotežja, drsalni korak, padanje in zaviranje. Poleg tega so se seznanili z osnovnimi varnostnimi pravili na drsališču, kar jim je pomagalo, da so se na ledeni ploskvi počutili samozavestno in varno.

Otroci so uživali v različnih igrah na ledu, kjer so lahko preizkusili svoje spretnosti in se med seboj pomerili v zabavnih izzivih.

Tedenski tečaj drsanja je tako še en dokaz, da lahko športne dejavnosti močno prispevajo k celostnemu razvoju otrok, hkrati pa prinašajo veselje in nova znanja. Otroci so tečaj zaključili ob spodbudi staršev ter drugih družinskih članov. Takrat so prejeli tudi zaslužene medalje za svoje dosežke, kar jim je dalo dodaten občutek ponosa in motivacije za nadaljnje športne izzive.

Tečaj drsanja je bil zagotovo ena od nepozabnih izkušenj za drugošolce, ki so se iz drsališča vrnili nasmejani, polni novih izkušenj in s sveže pridobljenimi drsalnimi veščinami. Celje je s to pobudo še enkrat dokazalo, da skrbi za športno udejstvovanje mladih ter jim omogoča, da odkrijejo ljubezen do športa v prijetnem in spodbudnem okolju.

Kulturni dan Jesen v pesmi in besedi v bolnišnični šoli

V torek, 15. 10. 2024, smo v bolnišnični šoli izvedi kulturni dan. Obiskala nas je pravljičarka Katja Dolničar iz knjižnice Miško Knjižko. Prebrala je nekaj zgodbic,  s čimer je pritegnila pozornost vseh prisotnih. Vsi otroci pa so za nekaj trenutkov pozabili na težave, zaradi katerih so v bolnišnici.

Na spodnjih fotografijah si lahko ogledate nekaj utrinkov.   

Svetovni dan hrane

Svetovni dan hrane je to leto potekal pod geslom PRAVICA DO HRANE ZA BOLJŠE ŽIVLJENJE IN BOLJŠO PRIHODNOST. NIHČE NE SME BITI POZABLJEN.

Na šolskih hodnikih smo otrokom predstavili manj poznano sadje iz drugih dežel: mango iz Španije, granatno jabolko iz Turčije, ananas iz Kostarike, grandilo iz Ekvadorja, papajo iz Brazilije in zlati kivi iz Nove Zelandije. Učenci so spoznavali polne okuse sadje, ki je dozorelo v naravi in bilo pripeljano k nam z letalom.

 

 
 
 

Utrinki prvošolcev

Vstop v prvi razred je za vse nas nekaj posebnega. Naši prvošolci so se zelo hitro navadili na novo okolje in v času, ki je za nami, smo doživeli marsikaj zanimivega.

Orodna vrstica za dostopnost