Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

Arhiv 2016/2017

Šola v naravi – 7. razred

Sedmošolci bomo šolsko leto zaključili s petdnevnim programom v Kranjski Gori.

Naravoslovne in športne aktivnosti potekajo po programu. Spoznali smo Kranjsko Goro, njene lepote in znamenitosti, rastlinstvo ter živalstvo alpskega sveta, kako varno preživeti v naravi, osnove nordijske hoje … Kolesarstvo smo povezali z ogledom Planinskega muzeja v Mojstrani, do izvira Save Dolinke – Zelencev pa smo pešačili. Čaka nas še Srednji vrh v karavanškem sredogorju, nato pa že povratek domov.

V petek, 23. 6. 2017, predvidoma ob 17. uri, nas lahko pričakujete na parkirišču ob Vrunčevi ulici. Po prihodu bomo odšli v razred SLJ 2 in prejeli spričevala ter priznanja.

Učenci 7. a in 7. b razreda ter učiteljici

Menjaj branje in sanje

V sredo, 24. 5. 2015, je knjižničarka iz otroške knjižnice pri Mišku Knjižku Dragica Mustač pripravila bralno urico za naše učence. Ob zaključku je vse otroke obdarila z vrečko, majico in obeskom Miška Knjižka. Učenci so z zanimanjem prisluhnili zgodbicam, sodelovali v pogovoru in se razveselili lepega darila.

V petek, 2. 6. 2017, smo v bolnišnični šoli prevzeli 50 otroških knjig. Podarili so nam jih učenci z OŠ Frana Kranjca in vodja nacionalnega projekta Menjaj branje in sanje ga. Alja Žekar v upanju, da z njimi otrokom v bolnišnici polepšajo čas.

Vsem se zahvaljujemo za sodelovanje.

Odprto evropsko prvenstvo na Danskem – FLL Aarhus 2017

Od 26. 5. do 29. 5. je v Aarhusu na Danskem potekalo Odprto evropsko prvenstvo v FLL-ju. Udeležili smo se ga Gašper Bervar, Miha Kužner, Lija Kužner, Tea Simič, Matevž Bervar in Matija Pilko iz ekipe Black&White.

Iz Celja smo se v torek, 23. 5., odpeljali proti letališču na Dunaju, od koder smo naprej leteli proti Amsterdamu in nato v Billund. Ko smo prispeli, smo si prvi dan vzeli čas za počitek, že naslednji dan pa smo se odpravili v Legoland. Tam smo si ogledali vse atrakcije in preizkusili vse vlakce smrti, nato pa smo se pozno popoldne odpeljali proti Aarhusu, kjer je potekalo tekmovanje. Naslednje jutro smo se odpravili proti prizorišču, kjer smo postavili svojo stojnico, na kateri smo predstavljali svoj projekt in robota. Imeli smo tudi 2 treninga robota, ki sta šla dobro. Popoldne smo imeli druženje z ostalimi ekipami v zabaviščnem parku Tivoli Friheden in spet veliko voženj z vlakci smrti in vrtiljaki. Naslednji dan pa se je začelo pravo tekmovanje. Dan smo začeli z dvema krogoma robotske tekme in predstavitvami tehničnega intervjuja, projekta in vrednot. Vse nam je šlo zelo dobro, zato smo bili zelo samozavestni in dobre volje. Naslednji dan pa je prišel še tretji krog robotske tekme in pa težko pričakovana podelitev pokalov. Dosegli smo izjemno 1. mesto, ki nam je prineslo pokal na področju projekta, in sicer pokal za inovativne rešitve. RoboSončki, druga slovenska ekipa, ki je sodelovala na Evropskem prvenstvu, pa je dosegla 3. mesto na robotski tekmi. Zelo zadovoljni smo se naslednji dan odpravili še na ogled mesta Aarhus, popoldne pa smo se odpravili na letališče, od koder smo leteli nazaj v Amsterdam in nato na Dunaj. Z Dunaja smo se odpeljali domov, kamor smo prispeli v torek, 30. 5.

Matija Pilko, 9. a

Zbiralna akcija papirja 2016/2017

Pri zbiranju odpadnega papirja že vrsto let sodelujemo s podjetjem Simbio. Letos smo se med 27 osnovnimi šolami celjske regije uvrstili na 15. mesto. Zbrali smo 20 170 kg, kar je 50,30 kg na učenca.

Ekošola

Ekošola je tudi letos organizirala natečaj za vseslovenski projekt trajnostne mobilnosti MISIJA: ZELENI KORAKI.

V projektu je sodelovalo 129 ustanov in kar 2100 otrok, učencev in dijakov iz vse Slovenije.

Na slavnostni prireditvi ob zaključku projekta v SiTi teatru v Ljubljani je prvo nagrado v svoji kategoriji prejel JAN OREHOV za likovni izdelek ZELENA POT DO PRIJATELJA.