V preteklem tednu smo v razredu izvedli posebne dejavnosti za spodbujanje razredne klime, medsebojnega sodelovanja in umirjanja. Učenci so skozi igro, zgodbo in skupinsko delo krepili občutek povezanosti ter pridobili dragocene izkušnje sodelovanja.
Osrednji del aktivnosti je bila jogijska pravljica o Kačalinki Čalapinki, majhni kačici, ki je iskala prave prijatelje. Med branjem zgodbe so učenci izvajali različne jogijske gibe, ki so posnemali dogodke v pravljici. Tako so se sprostili, razvijali gibalne spretnosti in hkrati razmišljali o pomenu pravih prijateljev.
Ker pa je Kačalinka Čalapinka najraje na svetu jedla palačinke, smo se odločili, da si tudi sami pričaramo sladko doživetje. Učenci so se razdelili v skupine, prejeli recept in si razdelili naloge. Skupaj so pripravili testo in se naučili, kako pomembno je sodelovanje pri doseganju skupnega cilja.
Seveda pa ni šlo brez zabavnih pripetljajev! Ena skupina je navdušeno stresla ves pecilni prašek v svojo skledo, ne da bi pomislila, da ga bodo potrebovali tudi ostali. Dve skupini sta med razbijanjem jajc doživeli pravo nesrečo – jajce jim je padlo na tla in se razbilo, kar je povzročilo val smeha in hitro iskanje krpe za čiščenje. Pri nepazljivem odmerjanju količin nam je zmanjkalo mleka, ki smo ga nadomestili z vodo. Kljub vsem izzivom so se učenci izkazali in s skupnimi močmi premagali vse težave.
Ta dan je bil za učence poseben – ne le da so spoznali jogijske gibe in se poglobili v pomen prijateljstva, ampak so se tudi naučili sodelovati in deliti naloge v skupini. Seveda pa so najslajši trenutki prišli na koncu, ko smo skupaj uživali v sveže pečenih palačinkah.