Arhiv 2013/2014
Zbiralna akcija starega papirja za šolsko leto 2013/2014
Zbiralna akcija starega papirja je končana. V tabeli so zbrani rezultati akcije.
Razred | 1. a | 1. b | 2. a | 2. b | 3. a | 3. b | 4. a | 4. b | 5. a | 5. b | 6. a | 6. b | 7. a | 7. b | 8. a | 8. b | 9. a | 9. b |
Kilogrami | 167 | 1381 | 233 | 61 | 58 | 123 | 251 | 355 | 611 | 454 | 976 | 342 | 1801 | 564 | 331 | 518 | 175 | 3934 |
Skupaj s papirjem, ki ga odlagamo vsakodnevno v zabojnik pri šoli, smo v tem šolskem letu zbrali 16 300 kg, to je
50,62 kg na učenca.
50,62 kg na učenca.
Breda Krajnc
Pastirski dan na Vačah pri Litiji
V sredo, 4. 6. 2014, smo imeli pastirski dan. Odšli smo na Vače. Najprej smo pojedli šolsko malico, nato smo si ogledali poustvaritev vaške situle. Hodili smo kakšen kilometer in prispeli na kraj, kamor je pastirica prinesla živali. Lahko smo božali ščurka, krastačo in ježa. Pogumni smo dobili kačo za vrat, mene je tudi poljubila. Nato smo v culah dobili pastirsko malico: kruh, sir in jabolko. Po malici smo odšli na gozdno jaso hranit koze. Mene je ena celo malo ugriznila. Pastir je igral na kitaro in prepevali smo pesmi. Kasneje smo hodili s hoduljami in vlekli vrv. Po igrah smo odhiteli na avtobus in se odpeljali nazaj v Celje.
Gašper Bervar, 3. b
Najbolj mi je bilo všeč, ko smo opazovali vaško situlo in iskali napake na risbi iz potnega lista. Všeč mi je bilo tudi, ko sem imela kačo okoli vratu in ko smo hodili s hoduljami, peli pesmi in objeli učiteljico. Pastir Zvonko nam je nabral hrano za koze, da smo jih hranili.
Aurora Pekošak, 3. b
V sredo smo odšli na Vače. Tam smo srečali pastirja Lovra in pastirico Petro. Vodila sta nas do kozolca, kjer smo pomalicali. Pastirica Petra nas je vodila še do sušilnice lanu, iz katere je skočil palček Kihec. Kihec je kar naprej kihal, pa čeprav ni bil bolan. Pastir Lovro nam je povedal, da lahko iz lana naredimo blago. Pokazal nam je, kako se to naredi. Srečali smo tudi pastirja Zvoneta, ki je peljal koze na pašo.
Lina Xin Ye, 3. b
Všeč mi je bilo, ko smo si ogledali vaško situlo, božali ježka in krastačo, imeli v rokah ščurka in okoli vratu kačo ter ko smo hranili koze. Hecno mi je bilo, ko je Kihec v sušilnici lanu kihnil tako močno, da ga je vrglo v zrak. Potem je skočil iz sušilnice pastir Lovro. Ko je sošolec rekel, da je to vodnjak, se je pastir pošalil: »To ni vodnjak. Saj vidiš, kaj je tu notri: kup zemlje, en palček v nezavesti pa dva milijona evrov.« In to mi je bila najboljše v tem dnevu.
Ema Bornšek, 3. b
Najbolj mi je bilo všeč, ko smo tekmovali s 3. a v vlečenju in spuščanju vrvi. Dobri smo bili! Tudi kačo, ameriškega goža sem imela okoli vratu. Ta dogodek si bom zapomnila za večno.
Gaia Korošec, 3. b
Športni dan četrtošolcev
V sredo, 4. junija 2014, so imeli četrtošolci športni dan, ki je bil tokrat v znamenju iger z žogo. Po jutranjem ogrevanju so se vsi učenci najprej preizkusili v boju med štirimi ognji. Po malici je po skupinah sledilo tekmovanje v nogometu oz. v košarki. Dan iger z žogo pa so zaključili na odbojkarskem igrišču.
Obisk iz vrtca
Učence prvih razredov I. osnovne šole so obiskali otroci iz bližnjega vrtca. Za njih smo pripravili kratko predstavo, malo smo se tudi posladkali, pokazali smo jim, kako poteka pouk v šoli ter si izmenjali skromna darila. Vsi prav komaj čakamo, da se nam z novim šolskim letom pridružijo.
Pripravila: Ines Murečehajić
Lutkovna predstava Sonce, kje si?
Veliko dobre volje in ustvarjalnosti učencev OPB 1 + 2 je prineslo veliko presenečenje. Učenci so pripravili lastno lutkovno predstavo z naslovom: Sonce, kje si? Po uvodnem nagovoru so učenci zaigrali igro o severnem jelenu, ki se znajde v toplih krajih.
Ker se nikakor ni mogel navaditi na previsoko temperaturo, so mu prijatelji svetovali, na kakšne načine si lahko dneve popestri in kako lahko preživi vročino.
Hudomušna lutkovna predstava se je zaključila z veliko spodbudo ostalih sošolcev in ogledom lutkovnega prizorišča.
Pripravila: Ines Murečehajić
Lov za skritim zakladom
Dokazali smo, da znajo biti matematične naloge tudi pravi gibalni izziv. Priprave za aktivnost so se pričele z izdelavo ekipnih zastav.
Tako … lov se je lahko pričel. Naša naloga je bila vse prej kot lahka. Ekipno smo reševali naloge, ki so nas čakale na označenem mestu.
S pravilnim rezultatom smo pridobili dovoljenje, da si naberemo 5 cekinov (ti so nas čakali v šolskem peskovniku). S cekini smo si nato priborili košček zemljevida. Kar nekaj časa smo potrebovali, da je prva ekipa sestavila zemljevid in poiskala skriti zaklad.
Vsekakor je bilo športno in hkrati matematično preživljanje podaljšanega bivanja za vse nas velik izziv.
Pripravila: Ines Murečehajić