Skoči na glavno vsebino
Računovodstvo: 03 428 54 80 | Svetovalna služba: 03 428 51 04, 03 428 51 06, 03 428 51 38 | I. osnovna šola Celje, Vrunčeva ulica 13, 3000 Celje | T: 03 428 51 00 tajnistvo@iosce.si

Arhiv 2012/2013


Šola v naravi – 7. razred

1. dan
Od 28. 1. 2013 do 1. 2. 2013 bomo sedmošolci v šoli v naravi v CŠOD Breženka v Fiesi. Čeprav je zima, smo navdušeni nad pogledom na morje. Že prvi dan smo kljub dežju šli na obalo, poiskali posebne kamne za likovno ustvarjanje ter spoznali različne živali, ki živijo v bibavičnem, pršnem in priobalnem pasu.
 
P1280014 P1280027 P1280053 P1280062 P1280069 P1280080
 
 
2. dan
 
Po včerajšnjem nočnem ogledu Pirana smo ga danes spoznali tudi pri dnevni svetlobi. Ogledali smo si zgodovinske znamenitosti mesta ter obiskali prenovljen akvarij, kjer smo od blizu videli raznovrstnost podmorskega sveta. Popoldne smo se potepali okoli jezera v Fiesi in spoznavali osnove orientacije.
 
P1290109 P1290127 P1290160 P1290257 P1290281
 
 
3. dan
 
Današnje dopoldne smo preživeli na svežem zraku. Odpravili smo se do strunjanskih solin, občudovali Mesečev zaliv, krajinski park Strunjan, nato pa smo skozi predor šli v Portorož, od koder smo se vrnili v Fieso. Popoldne smo spoznavali življenje v obrežnem pasu in se pomerili v lokostrelstvu.
 
P1300022P1300042P1300053P1300063P1300078P1300082
 

4. dan

 

Dopoldne smo bili prav znanstveno razpoloženi. Na samostojnem orientacijskem pohodu smo z uporabo kompasa opravili fizikalno-kemijske meritve v sladki in slani vodi. Popoldne pa smo spoznavali sredozemsko rastje, oljkarstvo in ribištvo. Preizkusili smo se tudi v kuhanju in pripravili okusno jed iz školjk klapavic.

 

P1310014P1310018P1310024P1310042P1310114P1310122

 

5. dan 
 
Na četrtkovem zaključnem večeru, kjer so se predstavile posamezne sobe, nam je bil najbolj všeč ples in kar prehitro smo ga morali zaključiti. Danes dopoldne  pa smo spoznavali trajnostni razvoj turizma v tem delu Slovenije in smo se zopet peš odpravili v Piran in Portorož. Pred kosilom je vodja doma Breženka podelil priznanja za uspešnost posameznih skupin, za urejenost sob in za športne aktivnosti. Pohvalil nas je, da smo bili zelo prijetna in uspešna skupina, kar smo pozdravili z močnim ploskanjem. Po kosilu smo se poslovili od prijaznih učiteljev doma in se v spremstvu naših razredničark zadovoljni vrnili v Celje.
 
P1310009  P2010025 P2010028 P2010034 P2010050

Informacija o spremembah pri uveljavljanju brezplačne šolske prehrane za učence od 1. 2. 2013 dalje

Po najnovejši zakonodaji o šolski prehrani bo razširjen krog učencev, ki bodo prejemali brezplačno šolsko malico in tudi kosilo. Do v celoti brezplačne malice so upravičeni učenci iz družin, pri katerih poprečni dohodek na osebo ne presega 53 % neto povprečne plače v RS. Do brezplačnega kosila pa so upravičeni vsi učenci iz družin, pri katerih je ta odstotek manjši od 18 %. Tako lahko starši sami preverijo, ali je otrok upravičen do brezplačnih obrokov, pravico pa lahko uveljavljajo tudi na osnovi vloge, ki jo oddajo na Centru za socialno delo.
 
Vse starše pozivamo, da doma čim prej pregledajo veljavno odločbo o otroškem dodatku, da bodo lahko pravočasno oddali morebitne nove prijave na šolsko prehrano, in sicer najkasneje do 1. 2. 2013, ko bo ta nova pravica začela veljati. Obrazec prijave je na voljo v tajništvu in pri vodji šolske prehrane.
 
Starši iz socialno ogroženih družin imajo še eno možnost: lahko oddajo vlogo za brezplačno ali delno subvencionirano šolsko prehrano iz sklada MO Celje in tudi iz šolskega sklada. To vlogo oddajo v šoli, na obrazcu, ki ga dobijo v tajništvu ali v šolski svetovalni službi.
 
Šolska svetovalna služba

23. otroški parlament

Predstavniki oddelčnih skupnosti so v torek, 22. 1. 2013, sedli za okroglo mizo in razpravljali na temo ODRAŠČANJE.
 
Najprej so po razredih poročali, o čem so se pogovarjali med sošolci, nato pa je sledila razprava. Večina razpravljalcev meni, da se v dobi odraščanja najbolj spreminja telo, spreminja pa se tudi njihova miselnost. Kar naenkrat jih nihče več ne razume, probleme imajo s starši in z učitelji, doma se kregajo. Istočasno pa so ugotovili, da imajo starši in učitelji pomembno vlogo pri odraščanju, saj so sami to dobo že prerasli in zato lahko pomagajo z nasveti iz lastnih izkušenj.
 
Prisotni so bili predstavniki vseh oddelčnih skupnosti od 5. do 9. razreda.
 
Tara Aleksandrova, 8. b
 
DSC 0335DSC 0336DSC 0338DSC 0341DSC 0342

Šolsko tekmovanje iz znanja kemije

Dne 21. 1. 2013 smo izvedli ŠOLSKO TEKMOVANJE IZ ZNANJA KEMIJE. Tekmovanja se je udeležilo devet osmošolcev. Prva tri mesta so osvojili naslednji učenci:
 
1. mesto: Urh Burnik
2. mesto: Niko Preložnik
3. mesto: Žiga Vipotnik
 
Čestitke za uspeh, trud in pogum tudi vsem ostalim sodelujočim učencem.
Mentorica Nevenka Čater Jeušnik

Uspehi plavalcev

Na mednarodnem mitingu v avstrijskem mestu Linz, ki je potekal 19. 1. in 20. 1. 2013, je Jan Gerčer v svoji kategoriji osvojil: 2. mesto na 200 metrov prosto, 2. mesto na 100 metrov delfin, 2. mesto na 100 metrov hrbtno ter 3. mesto na 100 metrov prosto.
Po seštevku vseh rezultatov se je Jan Gerčer uvrstil na nedeljski popoldanski finale, v katerem je v disciplini 100 metrov mešano osvojil 3. mesto.
 
Manjša skupina celjskih plavalcev pa je tekmovala na mednarodnem mitingu »Dr Fig« v Kranju. Dosegli so 21 osebnih rekordov. Odlično je nastopila Taja Gerčer, ki je osvojila dve tretji mesti (50 m delfin in 100 m mešano).

Mačje mesto v 1. razredu

V četrtek, 17. 1. 2013, smo v 1. razredih izvedli razredni projekt Mačje mesto. Poslušali smo zgodbo Kajetana Koviča MAČEK MURI in prepevali njegove pesmi, ki jih izvaja znana slovenska pevka Neca Falk. Naučili smo se tudi pesmico z naslovom Maček Muri in jo ilustrirali v glasbeni zvezek.
 
130117mačjemesto1r  01130117mačjemesto1r  02
Po ogledu računalniške animacije Mačka Murija je vsak učenec izdelal svojo mačjo hiško z določenim številom oken od 1 do 10. Toliko kot je bilo oken, takšna je bila hišna številka mačje hiše. Na velikem plakatu so učenci nad zgornjo ulico nalepili po velikosti hiše s hišno številko manj kot 5, na mestnem trgu so bile hiše s hišno številko 5 in ob spodnji ulici so bile hiše s hišno številko več kot 5.
 
130117mačjemesto1r  03130117mačjemesto1r  04130117mačjemesto1r  05
Da pa je Mačje mesto bolj prijazno, so ulice tlakovali s trikotnimi, okroglimi in pravokotnimi ploščicami različnih barv. Prva ulica je tlakovana iz samih pravokotnih ploščic, trg je tlakovan z okroglimi ploščicami in spodnja ulica je tlakovana s trikotnimi ploščicami.
Plakat smo obesili na razstavo na hodnik. Pri delu so učenci zelo uživali.
 
Zapisala:
Jana Kokalj, prof.
Dostopnost